Ben benieuwd hoeveel tijd jullie besteden op de computer. En dan vooral ZP. Werkuren tellen niet mee natuurlijk. Ik zit echt heel veel achter de pc. Denk wel zo'n 3u per dag. Heb gister met mijn vriend afgesproken dat als hij thuis komt ik de pc uitzet. Het was de laatste tijd zo dat hij achter de tv zat en ik achter de pc. Niet echt gezellig...
Ik zit ook wel zo'n twee uur achter de laptop. En hier ook, manlief voor de tv en ik achter de laptop. Echt gezellig is het inderdaad niet!
pff wil t niet weten .. indd ook tijdens werk maar zonder dat mee te tellen ben ik gemiddeld rond 17.30 thuis en dan tot n uur of 22.30 op laptop om en om ZP/ af en toe hyves tussendoor .. dus uurtje of 5 maar er zijn ook dagen dat ik tussende middag ook nog n uurtje of 4 erop zit... maar ben nu wel alleen.. als mn mannetje er dalik weer is zal t wel (iets) minder worden..
Uhm gemiddeld elke avond een tot 2 uur soms wat langer Maar praat tussendoor gewoon met mn vriend en lig lekker tegen hem aan ( Lang leve de laptop )