laatste maand van de zwangerschap, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door K1986, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii dames!!!

ik ben officieel in de laatste maand van mijn zwangerschap beland woehoeee :D

wie nog meer? en hoe voelen jullie je?

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ook.

En ik voel me gaar.

3. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

hahaha dat is duidelijke taal!!!

maar hier ook hoor! ben het echt zattt en dat weer helpt voor geen meter natuurlijk! van mij mag het wel beginnen!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Haha ja weet niet hoe ik het anders moet zeggen: weinig slaap, pijn in mijn heupen, pijn in m'n doos als ik loop, en het weer werkt ook niet mee!

Gaar, dus :p

5. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa want een drama he haha, ik heb precies hetzelfde.. daar komt bij dat k me ook echt super lelijk voel en een enorme walrus! slaap ook voor geen meter, alles onderin kraakt als ik me draai.. pfff! ohww lekker hoor, ff klagen ;)

6. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Pfff hier precies hetzelfde!! Kan vandaag alleen maar klagen LOL
    Ik zit nu in mn ondergoed op de bank uit te hijgen want heb net een paar boodschappen opgeruimd en alles doet me pijn haha!

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Hier ook op het einde! en heb het helemaal gehad!!!

Door zw.suiker loopt de kleine al ruim 2 weken voor op groei,
    spuit nu sinds een week insuline, maar heb het er wel heel erg mee gehad...Daarbij heb ik ook nog een dochtertje van bijna 1jaar, die nog niet loopt, dus lekker heel de dag tillen....en een peuter die niet te houden is ;)

Dus uhm ja klagen doe ik wel nu de laatste week hahahaha :D

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik zit ook in m'n laatste maand en ben er helemaal klaar mee!!!
    Slaap heel weinig door pijn in m'n liezen en omdat ik van de kleine niet op m'n zij mag slapen. Nou op m'n rug is geen doen!
    En dan nu dit vieze benauwde weer erbij, gatver!
    Hoop zo dat ze snel komt. Heb al weken lang last van voorweeën.

9. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    mee too...
    Ik heb gwoon al bijna 2 dagen last van krampen..en ik heb dus geen idee of er miss al weeen bezig zijn of dat t wat anders is...
    Plus ik ben het zat die vieze maagzuur bah...lig ik net lekker op me zij begint zij enorm in me lies te bewegen en dat is pijnlijk..pffff
    Ik heb geen last van de warmte maar ik ben wel op het punt gekomen dat ik zeg ( en dat had ik niet verwacht) kom er maar uit!!!!
    Ze is al volledig ingedaald enzo...dan denk ik..doe dat laatste stukkie dan ook effies nou....
    T heeft nu wel lang genoeg geduurd ...ik wil haar zien ik wil haar knuffelen, kusjes geven..ik wil dr hier tussen ons in hebben en de hele dag na haar kijken...maarja...t komt zoals t komt..

Good luck voor jullie...de laatste loodjes!!! ;)

10. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik ook..

En ik mag niet klagen want ik kan gewoon aftellen tot zondag..
    In tegenstelling tot velen anderen.

Maar ik ben er zooo klaar mee allemaal haha. Met die warmte vooral. Dat ik gewoon lekker klaag. Zo.

Succes nog he allemaal! Show de vrouwenpower!

11. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Hier ook in het laatste maandje beland :D joehoe :D
    spannend allemaal hé..

Hier krap ellende met het warme weer.. tis niks voor zwangere hahaha.. maarja nog even doorpuffen, morgen wordt het weer ietsjes minder ;) verder voel ik me door dit weer als een olifantje, dikke voeten en veel vocht vasthouden jakkes.. maar ik denk dat alle zwangere (en niet zwangere) dit toch een beetje extreem warm weer vind ;)

12. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    oow leuke tip om even andere gedachtes te hebben..
    Ik keek even onder forum en dan onder De bevalling...daartussen staat een kopje met Genante en memorable bevallingsverhalen...
    Nou echt waar ik heb zowaar gehuild van het lachen..wat een super verhalen...ik krijg nu echt zin om te bevallen hahaha
    dus check it out :D wel leedvermaak maar voor mij wel even lekker om zo te lachen...

13. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Whahahaa.. ik heb het gisteren doorgelezen en pff tranen van lachen liepen me over de wangen hihi

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Jaaaa ik ben ook in de laatste maand aanbeland...en ja ik ben het ook zat! Vooral met die hitte en de zorg voor mijn zoon van 2,5....Maar goed, het is nog maar eventjes. Even doorbijten!
    Wel gek....want mijn zoon kwam met 36+3....dus ik moet uitkijken dat ik mezelf niet op dat termijn ga vastpinnen, want dan duurt het straks alleen maar langer!

Morgen heb ik weer een groei echo, want onze dame loopt ook voor in groei. 2 weken terug was ze al 3000gr (met 34 weken). Dus als het een beetje mee zit, hoor ik morgen ook of ze me eerder gaan inleiden (met 38 weken, maar ook daar moet ik me niet te veel op vast gaan pinnen). Vorige bevalling is een drama geweest, aangezien onze zoon ook groot was voor het termijn. Heb er toen een cervix ruptuur (scheur in baarmoedermond) aan overgehouden en daardoor 3 liter bloed verloren. Ze zijn bang, wanneer het kind weer te groot is, dat het litteken scheurt, met het zelfde gevolg....

Dus dat wordt spannend!
    Vorige week was onze dame trouwens nog niet ingedaald, maar iedereen roept wel dat mijn buik erg laag hangt! Dus ik ben benieuwd.

Meiden succes en doe rustig aan met dit weer!!

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje dat is nog al wat! en je wil niet liever een ks?!
    succes!

16. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohw heerlijk even klagen, en weten dat je niet de enige bent haha

ik heb ook ontzettend last van maagzuur! bahh! en ook ik slaap nog steeds slecht, alles kraakt. Weet echt niet meer hoe ik moet liggen. :(

de bevallings verhalen lees ik ook wel eens, maar ik ben vrij angstig voor de bevalling,( dit is mijn 1e kindje ) dus het is niet altijd een succes ;)

nou dames, succes met de laatste loodjes!

misschien is het leuk om hier wat contact te houden met de dames die in de laatste maand zitten?

17. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog een klager!haha. ben nu 37+4 en ben het nu helemaal zat. we zitten hier vol met spanning wanneer het gaat gebeuren want de verloskundige is vrijdag op bezoek geweest en ze heeft 1 cm ontsluiting gevoeld. nou kan dat ook nog 2 weken duren voordat ik gestript wordt ( vanwege een groot kindje mag ik niet over tijd lopen) maar dan is het toch wel spannend hoor. vanavond gaan we weer op controle. iedereen om me heen bevalt voor 37 weken, me overbuuf is vandaag ook bevallen met 35 weken en bij wil hij/zij er maar niet uit... niet eerlijk.. hahaha.

18. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

ik wil ook ik wil ook!!! hahahaa
    ben het ook helemaal zat!!! ik hoop zo dat ik eerder beval!!! gelukkig is het vandaag wat koeler he?

1 cm ontsluiting al? oehh spannend, hoop dat het snel opschiet!!!
    succes!

Deel Deze Pagina