Ik wil vandaag naar een leuke babyspeciaalzaak gaan. Ik zag dat de grote allemaal wel open zijn op Hemelvaart. Maar wie kan adviseren welke er een beetje voordelig is. Ik ben al bij Baby dump en Baby Max en Gardo superstores geweest, maar vond ze vrij duur. Ik heb vandaag als keuze: actiebaby babypark En verder....iemand tips?
Marktplaats! Maar volgens mij is babydump qua kinderwagens toch wel het goedkoopst, qua kamertjes... Leen Bakker etc. of ergens waar ze showroommodellen te koop hebben. Ik weet niet waar je woont maar in Lwd bij Jenny's babyparadijs stonden showmodellen te koop. Ik heb een complete kamer (ledikant, commode, kast) voor 550,-. Succes!
Ik heb al een kamertje en een wandelwagen, maar ben meer op zoek naar bedtextiel, leuke dingetjes voor de babykamer, box, badkamerspulletjes etc.
dan sla babypark ook maar over... ik heb ddaar echt alles gekocht... en uhhh ben circa 4000 euro lichter geworden.... dus dat is op zich wel duur niet waar, maar het is een super winkel!
Aktiebaby is wel leuk! En als je die bij breda gaat zit er bij de volgende afslag nog een prenatal, kidsfactory en babyplanet babypark is idd duur..
Hema en V&D kun je ook leuke en niet te dure dingen vinden. Ik zou t in ieder geval niet gaan halen bij Babydump. Daar betaalde ik voor bijvoorbeeld een aankleedkussen meer dan het dubbele dan bij de V&D. En die van de V&D stond nog een leuk plaatje op en van de babydump was het kussen effen.
Ook wij vonden Breda erg leuk. Gewoon meerdere "grotere" zaken bij elkaar. Was erg leuk om te neuzen (en normaal gesproken ook om te kopen). Misschien niet allemaal onder 1 dak maar wel in de buurt bij elkaar. Ik vind babypark overigens ook erg duur, maar wel een leuke winkel.
Nee da's niet waar. De Aktiebaby zit bij de Praxis (Breda-Noord) en de Prenatal en Babyplanet zitten op de woonboulevard (bij de Ikea, Breda-West). Wij komen net van de Aktiebaby terug. Daar hebben ze hele leuke aanbiedingen! Liefs, Tanya
Heb jij ook zo lang in de rij gestaan? Man, wat een drukte! Maar wel een leuke zaak en niet duur. Bij de woonboulevard, 1 afslag verder idd, heb je meer babyzaken, maar Kidsfactory bijvoorbeeld is niet goedkoop.
even ter info: Bij babydump heb je ook altijd heel veel showroom modellen qua babykamers die zijn dan zomaar afgeprijsd van b.v 1299 naar 499. . . volgens mij moet je gewoon goed op alle aanbiedingen in de winkels letten want de één is daarin goedkoop en de ander weer ergens anders mee. Kwestie van heel goed rondneuzen denk ik! (kan met iets vervelenders voorstellen hihi babyspullen kijken is leuk! )
Hoi hoi! Iemand van jullie weleens wat bij baby-walz.com online gekocht? Ziet er allemaal leuk uit, maar ben een beetje huiverig om online te kopen.
MIssym: ja, dit is zeker heel betrouwbaar! Wij hebben er ons kamertje ook gekocht. Je kunt gewoon daar gaan kijken, er staan kamertjes opgesteld. Hele aardige mensen, voroal die vrouw (de eigenaresse die is er eigenlijk altijd wel). Je wordt goed geholpen, echt prima service! Wij hadden ons kamertje ook vrij snel, weet niet meer precies hoe lang het duurde maar wel volgens de afspraak. Wij zijn het wel zelf op gaan halen, we wonen in de buurt en hadden daar vervoer voor. Dus dit is echt een tip! Liefs Sylvia
Bij Burgerhout (Rotterdam en Sliedrecht) heb je ook voor alle portemonees wel wat.Ze hebben daar ook compete kamertjes vanaf 199e en bij een aantal kamertjes/kinderwagens krijg je er nog extra's bij!