Pijn bij sex

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Igor35, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi,

ook maar even hier de vraag stellen. Ik moest gisteren ongesteld worden en nog niks, maar dat zegt natuurlijk ook niks. Wel heb ik al 1,5 week hele hele hele zere borsten en tepels (nog nooit zo erg gehad en meestal is dat pas een paar dagen voor mijn NOD). Nu had ik afgelopen weekend sex met mijn partner en op een gegeven moment deed het zo pijn (bij het stoten) dit heb ik ook nog nooit gehad terwijl ik echt wel opgewonden genoeg was. Kan het te maken hebben met eventueel zwanger zijn en het kantelen van de baarmoedermond??

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap dat je graag duidelijkheid wilt maar het is allemaal inlegkunde. Het kan net zo goed door een zwangerschap komen als dat het door iets anders een keer kan gebeuren. Als je graag zwanger wilt worden kun je allerlei klachten krijgen waarvan je denkt dat je misschien zwanger bent. het is echt afwachten tot een positieve test! Succes!

Mirjam

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Mirjam,

ja zo nuchter ben ik wel dat ik begrijp dat het door van alles kan komen. Ik dacht misschien heb je dit vaker gehoord en als je maar lang genoeg zoekt vind je altijd wel een artikel op internet wat eventueel te maken zou kunnen hebben met jouw klachten en zwangerschap. Dank je wel voor je antwoord. Ondertussen ben ik 2 dagen overtijd, dus van het weekend maar testen als er dan nog niks is.

Maar wat ik voelde is wel dat hij tegen de baarmoedermond aankwam toch, zo voelde het wel in ieder geval. Dat kan verder geen kwaad?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

nee dat kan verder geen kwaad gelukkig.
    Ben je al gestart met foliumzuur?

Mirjam

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    jazeker ben ik al aan de foliumzuur, al voor ik gestopt ben met de pil. Slik het nu al zo'n 4 a 5 maanden denk ik.

grt, Esther

Deel Deze Pagina