hoe zit dat nou met het verlof???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sannehai, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames,

even een vraag, want ik kom er niet echt uit!hahahaha

ik ben op 25 oktober uitgerekend, dat is op een zondag..

ik wil 6 weken voor de bevalling met verlof, en dan nog een weekje eerder en die neem ik dan als vakantie nog op, dus 7 weken van te voren wil ik met verlof...

Maar welke datum is dit nou?? ik zit steeds te twijfelen tussen 2 weken ( dom he ?!) omdat het op een zondag is, weet ik niet of de voorgaande week(aan die zondag ) dus nog mee teld ja of nee...

kunnen jullie me helpen welke week ik nou op mn werk moet zeggen dat ik er dus niet meer ben, dus de 7 weken van te voren?? en wat dan mn laaste dag werken zou zijn..??

sorry voor mn domme vraag hoor! maar kom dr echt ff niet uit! hhaha :oops:

Groetjessss

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik zou het dan vanaf die maandag tellen.
    Oftewel maandag 26 okt daarvanaf 6 weken is 14 september, das dan begin verlofdatum, daarvanaf nog een week is 7 september.
    Afhankelijk van welke dagen je werkt is die vrijdag 4 sept dan je laatste dag (als je ma t/m vr werkt)

3. Sannehai

oke ja zo hd ik het ook bedacht, maar hoopte natuurlijk dat die week daarvoor ook nog mee telde;) hhahhaha:p

want als je het per week berekend zegmaar, in week hupeldepup ( de week van 25 oktober) ga ik bevallen en dan per week terug teld, zit je dus op een week meer... haha :) ach dat ene weekje maakt ook niet zo veel uit maar toch;) wil waar ik recht op heb hahaha:p

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Jup, maar het wordt per datum bekeken en niet per week. Dus vanaf een bepaalde datum heb je in totaal recht op 16 weken, en niet dat de gehele week dan meeteld..

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik kom op het zelfde uit..

Ben uitgegaan van mijn eigen situatie.. 24 juli uitgerekend, 6 weken vooraf met verlof.. kom ik op 12 juni uit.. maar ik weet van UWV dat het verlof dan de dag erna ingaat..
    dus officiëel 13 juni.. Maar omdat ik al vrije dagen had aangevraagd, ben ik de donderdags al vrij.. HEERLIJK!!!!

6. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    je kunt het heel makkelijk berekenen op deze site;

http://zwangerschapsverlof.infozoeker.tk/zwangerschapsverlof_berekenen.htm

Als ik 25 oktober invul met 6 weken verlof van te voren is de eerste dag van je verlof:

14-09-2009

met nog een week vakantie is dan je eerste dag verlof 7-09-2009

als je dan precies volgens schema bevalt (dus niet later) dan moet je weer starten op:
    3-01-2010

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jammer he, dat het niet per week meetelt. ik ben uitgerekend op een zaterdag dus had dat zelf ook wel gewild ;)

8. Sannehai

oke thnx dames,

ja wel handig die bereken site, wel jammer ja dat het niet per week gaat;) hahah

en gelukkig heb ik na mn verlof er ook nog een weekje aangeplakt dus dan wordt het 11-01-2010 dat ik weer moet beginnen.

Nou dames nogmaals bedankt :)

Deel Deze Pagina