ik vindt als je een mooie gladde buik hebt zonder tijgervelletje lekker showen die buik!!ik heb behoorlijke strepen maar heb echt een mooi badpak bij de prenatal gekocht niet zo''n ouwe wijfen ding haha en voel me heel fijn als ik m aan heb!!!het belangrijkste is anadoen waar je jezelf het pretigst bij voelt xxx
Ik ga ook gewoon in bikini hoor, draag altijd bikini's en voel me echt niet prettig in een badpak haha. Heb wel een nieuwe moeten kopen want mn gewone past niet meer. We zijn een maand geleden na Centerparcs geweest en toen zag ik een foto van mezelf in bikini dat ik op een steen zat toen moest ik wel ff slikken hoor, het enige wat ik kon uitbrengen was "wat een walrus zeg" hahaha (ben nu 9 kg aangekomen en nu 67 kg dus niet dik maar omdat mijn buik erg groot is lijkt alles huge haha) Heb striae nog van de zwangerschap van Yeline maar nog geen nieuwe gelukkig dus vertoon me gewoon nog in bikini.
Goede vraag, want ik zit er wel al steeds aan te denken. Als wij op vakantie gaan ben ik 5 maanden zwanger. Ik dacht eerst dat ik dan een badpak aan zou moeten doen, omdat een bikini niet zou kunnen. Nu denk ik dat als ik een mooie buik heb dat ik misschien toch voor een bikini ga. Hmmm, zie het nog wel... Vraag me ook af waar ik zo'n dikke-buiken-badpak kan kopen!? Behalve bij de prenatal dan!
@lotte: ik ben nu 5 maanden zwanger al geweest en je begint nu pas een buikje te zien. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je dan al niet meer in je gewone bikini past. Ik pas hem nu ook nog.
Ik pas mn bikini nu al niet meer, het eerste wat bij mij groeide zijn namelijk mn borsten Mn bh's passen ook niet meer Maar ik zie het tegen die tijd wel of mn buik mooi is of niet.
Ik ben 6 maanden zwanger als wij 15 dagen naar zuid-frankrijk gaan. Dat wordt een bikini! Tenminste, als ik niets onverwachts ook vervelende strepen ga krijgen. Hoop van niet.... Wil echt anders showen met mijn buik hoor!
Ik hoop tegen de tijd dat wij op vakantie gaan 17 weken zwanger te zijn en zeker weten dat ik dan in mijn bikini mijn beginnende buikje ga showen !!