Waar moet jij van lachen van je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mobbeltje, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobbeltje

mobbeltje Lid

27 mrt 2008
    55
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 6 maanden en ik vind het geweldig hoe hij zich ontwikkeld.
    Nu heeft hij weer iets nieuws. Schijnbaar vindt hij kiekeboe zo leuk, dat hij het zelf ook maar speelt.
    Telkens als hij op zijn rug ligt, pakt hij wat hij te pakken kan krijgen (of dat nu een slab is of knuffel of kleren) en legt dit over zijn ogen.
    Hij begint dat te spartelen met zijn armen en benen en heeft de grootste lol :p .

Waar moet jij zo om lachen van je kleine?

2. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Haha, wat schattig!
    Mijn zoontje is ruim 4 maanden en moet altijd heel erg lachen als ik hem 's morgens uit zijn bedje kom halen. Hij ligt dan meestal al een poosje wakker en lekker te brabbelen tegen zijn handen (is net een reporter), en als hij je dan ziet staan in de deuropening is hij zo blij dat hij helemaal begint te hyperen en met z'n armen en benen te zwaaien en gaat dan heel luid hardop lachen, zo grappig!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mijn dochter is al iets ouder.. 13 maanden maar waar ik altijd zo om moet lachen..

Als ze iets gaat doen wat niet mag dan zegt ze bij voorbaad al uuh uuh.. dan weet ik dus dat er wat gaat gebeuren.. :)

En tegen alle dieren zegt ze mooo... :)

4. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe

Hahaha! :) Dit had ik kunnen schrijven! Liam speelt ook al een tijdje zelf kiekeboe! Leuk he?
    Verder lig ik in een deuk als hij aan het schaterlachen is.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik moet lachen om al die dingetjes die ze nu overneemt. Dan loopt ze heel serieus met mijn mobiel aan haar oor 'hai' te kletsen. Als ze iets weggooit, zegt ze 'hoppa', wanneer ze een windje laat 'poepie' en gaat dan lachen.
    Gisteren liep ze boven wat rond, toen ik na 2 minuten even ging kijken wat ze in de slaapkamer van ons deed, lag ze op haar rug in ons bed mijn zwangerschapsboek te 'lezen'. Och, ik lach erg vaak om haar, zelf is het een vrolijk kind, dus dat lachen werkt aanstekelijk.

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik moet lachen om zijn gezichtje als hij vol zit, dat trekt hij zich los van mijn tepel (iets pijnlijk, maar dat terzijde) en dan duwt hij zich echt van mijn borst af, dan trekt hij zijn wenkbrouwen omhoog en dan heeft hij een voorhoofdje vol met rimpels. Die ogen staan dan echt zo van, zooooo, ik zit vol!
    zo grappig! ;)

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Het klinkt heel fout, maar ik moet soms zo lachen om de drift die mijn dochtertje in zich heeft. Als madame naar haar zin iets te lang heeft moeten wachten op haar flesje of als je heel even het flesje uit haar mond haalt om goed te gaan zitten. Dan hoor je echt WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH *brul brul* en dan doe je de fles erin, dan stopt het weer abrupt :)

Het is echt een dramaqueen ;)

8. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Ik verloor laatst mijn geduld en zei heel boos zijn naam "Tijl!" en hij moest breeduit lachen omdat hij zijn naam herkende.
    Ik deed bijna in mijn broek van het lachen. Heerlijk ventje.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoe ze soms ontzettend zit te klungelen met haar liga.

In het mondje, weer eruit, even naar kijken, op het tafeltje pletten, kneden, weer in het mondje etc..

En soms heel erg om haar heen kijken waar 'dat stuk liga' nou is gebleven wat ze nog over had en dan zit het gewoon op dr handje geplakt hihi.

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hij heeft net geleerd om "mummmmmy" te zeggen. elke keer als hij nu wakker wordt hoor ik dat keihard, dan doe ik de deur open en dan ligt de kleine prins in zijn bed met de grootste lach op zijn gezicht en dan slaakt hij een zucht "mummy!"

En als hij brutaal is, kan hij zo "lief" kijken! Heb dan echt moeite om mijn lachen in te houden.

11. Muis San

Muis San Lid

21 feb 2008
    15
    0
    0
    :D leuk al die verhalen.

mijn zoontje is bijna 6 maand en al maanden lang moet hij echt hardop lachen als ik hem uitkleed! Misschien omdat hij weet dat hij dan in badje mag of zo, maar ik denk dat ik hem kietel! Ik moet dan ook heel hard mee lachen.

Ook als ik hem aankleed tegenwoordig heeft hij een grijns en soms lacht hij dan ook hardop, hij probeert mijn handen dan te 'omhelzen' en de schone pamper ook.

En, als ik hem in het oor 'snuffel', gaat hij ook hardop lachen, zooo lief dat geluid.

12. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik moest altijd lachen als mijn zoontje de slappe lach had, dan rolde hij gewoonweg omver van het lachen en gierde het uit.
    Toen hij wat ouder was, riep hij zelf al heel streng: "Nee, nee" als hij iets wilde gaan doen wat niet mocht. En inmiddels is 't geen baby meer (2 jaar), maar laatst moest ik toch wel heel erg lachen. Ik zat hem te plagen en toen keek hij me boos aan, pakte me bij mijn kin en zei streng: "Stoppen, nu!" net zoals ik wel eens bij hem doe als hij niet luistert.

13. mobbeltje

mobbeltje Lid

27 mrt 2008
    55
    0
    0
    Leuke verhalen allemaal.
    Wat mijn dag altijd goed maakt, is wanneer ik Nick uit zijn bedje ga halen.
    Of hij nu heeft gehuild, aan het brabbelen was of nog slaapt, zodra hij mij ziet, krijg ik een hele gulle lach. Zo eentje dat je er helemaal vrolijk van wordt.

14. mama angel1987

mama angel1987 Nieuw lid

12 jan 2009
    3
    0
    0
    ik heb een zoontje van 17maanden oud ik word elke dag als ik naar hem kijk heel vrolijk en blij hij is het mooiste wat me ooit is overkomen als die bijvoorbeeld stout is en ik wil hem op zijn donder geven dan weet hij het precies en dan gaat die lachen en dan moet ik ook lachen dan hoef ik hem al niet meer straf te geven maar ik moet heel hard om hem lachen als die aan het dansen is en als ik hem uit kietel dan gaat die zo hard lachen he en ook als ik we hebben een kat en die is soms vervelend dan gooi ik hem naar buiten toe als die dat ziet gaat die ook heel hard lachen dat vind die leuk hoor als de kat op zijn donder krijgt maar alles aan me kleine jongetje is mooi en lief ben heel gelukkig dat ik hem heb en me vriend en ik zijn bezig om nog een kindje te krijgen dus meschien krijgt die een zusje of broertje er bij hoop het wel nou dat was het eerst groetjes mama angel1987

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    ik ben m aan het leren om uit een rietje te drinken en hij heeft net ontdekt dat in een rietje blazen veeel leuker is dan aan een rietje zuigen haha.. De grootste lol had ie.. (had natuurlijk net mn vloer gedweild..)

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik moet altijd erg lachen als ie vol zit dan houdt ie z'n lipjes stevig op elkaar, erg lief om te zien :D

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als Thirza los komt van mijn borst, heeft ze altijd een rood en als het ware samengeperst gezichtje. Haar ogen zijn dan meestal dicht en enkel nog horizontale lijntjes, net als haar mondje. Net alsof iemand haar koppie heeft samengedrukt van boven naar beneden. Toen ik nog met tepelhoedje voedde, zat ze daarbij ook nog eens helemaal onder de melk... echt grappig, :)

En wat ik echt grappig vind, is hoe ze haar kontje naar achteren steekt als ze tijdens het voeden moet poepen. Omdat ze vrij veel last van lucht heeft, komt er bij het poepen ook altijd een enorme scheet mee, dus ik lach me dan rot, :-D Laatst liet mijn man een harde scheet en daarop stak zij haar kontje naar achteren en deed dat eens twee keer zo hard over, alsof ze wilde zeggen: Hey, dat kan ik veeeeeel beter! LOL

En haar lachje is echt leuk. Inmiddels komt er ook af en toe geluid bij, dus ik ben heel benieuwd hoe het straks zal zijn, maar ze heeft echt zo'n guitig lachje!

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik moet bijna altijd wel lachen om Esmee..
    Soms als ik boven naar bedje sta , dan kan ze soms zo'n harde gil geluiden maken en begint er een grote glimlach te komen...(met kuiltjes , zo lief ! ) en ook als ze vol is van de fles dan houd ze haar lipjes zo stijf op elkaar.. VAN IK WIL NIET MEER , MAMA !
    maar het is een dametje hoor , als ze haar zin niet krijgt , als b.v. de speen er te lang uit is , dan ineens WHAAAAAAAAA...speen der weer in ...stil.......... pittig meisje.. wordt nog wat...
    maar zie wel hoe ouder ze wordt , hoe leuker het is..

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Mijn dochter lijkt wel een kopie van Esmee ;) Die is precies zo!

zit PIT in! niet normaal! Daar moet ik stiekem wel om lachen.
    Maar als Layla naar me kijkt en dan breed lacht en dan wat zever uit dr mond perst met geluid ook!

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik moet om heel veel dingen lachen.
    -de kop die ze trekt als ze zit te poepen
    -de geluidjes en bewegingen die ze maakt als ze enthousiast is
    -haar lippen die ze stijf op elkaar houdt als ze vol zit
    -als ik haar in bed leg als ze moe is, en ze heel eigenwijs nog even lekker op haar armen steunend rond wil kijken (ze slaapt op haar buik)
    -als ze net wakker is en nog lekker suf uit haar ogen kijkt, en dan gaat lachen als ze je ziet
    -als ze in bad lekker aan het spetteren is en van de badkamer een zwembad maakt
    -als ze begint te brullen als haar flesje op is, of als je hem 2 tellen uit haar mond haalt, of als je haar flesje voor haar hoofd houd en ze gaat happen naar de fles en naar voren probeert te buigen

En zo kan ik nog heel lang door gaan. Ik heb nog nooit zoveel gelachen sinds mijn smurfje er is.

Deel Deze Pagina