maar je vind het wel normaal om te zeggen dat iemand maar aan een boomstam of een tak geregen moet worden?
Het gaat als je er goed overnadenkt helemaal niet erom of iemand er makkelijk vanaf komt ofniet. Want als dat is wat jij wilt dat hij erniet makkelijk vanaf komt dan kan hij ook wel in zijn kont verkracht worden dan. Het gaat erom dat de maatschappij veilig is. Hulp, tjah... als jij denkt dat mensen die moorden plegen te genezen zijn. Ik dacht het toch echt van niet.
Je gaat toch geen moordenaar lopen te verdedigen hoop ik he? Of het nou een goede uitspraak is ofniet... Ik vind dat je zoiets best mag zeggen over een gewetenloze moordenaar, het zijn maar woorden weetjewel.
Die opmerkingen over die tak en boomstam werden gemaakt over Joran en jij gaat daarna de vraag stellen of ze dat normaal vinden om zoiets te zeggen, toen volgde mijn reactie.
Ik denk zeker niet dat die mensen te genezen zijn maar ik ben tegen de doodstraf en als hij het gedaan heeft moet hij zijn leven lang vast zitten. En in Peru zal dat niet gebeuren. In nederland zou die kans iets groter zijn omdat hij dan op de longstay zou komen. Maargoed we zullen er nooit uit komen met zijn allen want iedereen denkt anders en heeft zijn eigen mening hierover. Gelukkig is het niet aan ons om hem te veroordelen. Ik hoop dat hij een eerlijk proces krijgt. Zoals ik al eerder zei. En als hij het niet gedaan zou hebben moet hij niet onschuldig vast zitten. En ik vind eht jammer dat iedereen die slappe rommel op de tv geloofd. De waarheid komt nog wel boven tafel en ik ga niet iemand veroordelen doordat ik me laat beinvloeden door de domste tv zender ooit, sbs6.....
Wat er wel of niet met joran gebeurt interesseert me geen f**k. Ik vind het wel jammer dat mensen hier hun eigen mening moeten verdedigen omdat ze het met het merendeel hier niet eens zijn. Ik dat dat we hier in ned onze mening mochten geven maar niets is blijkbaar minder waar.
Laat hem a.u.b lekker in peru blijven! Hier kost hij ons echt klauwen vol geld! Dan krijgt hij TBS en blijft hij de rest van zijn leven ons geld kosten. Lekker in zijn kamertje met tv en eten!! Hij hoeft niet eens zelf te koken!!! Dus laten we hopen dat ze hem houden in peru!!
Ja dat vind ik normaal, moet ik dan medelijden hebben met iemand die iemand anders verkracht of vermoord ? Nee hoor, ik wens die gene precies het zelfde toe als wat hij zijn slachtoffers aan heeft gedaan ..
Wat zit iedereen ( althans sommige ) het toch op te nemen voor die criminelen, hebben jullie last van een Zonnesteek ofzo
hahahah jullie komen niet zo makkelijk van me af hoor ... Maar is ook niet de bedoeling natuurlijk, wil wel met jullie gaan genieten natuurlijk