ik had gisteren een surprise babyshower gekregen, helemaal onverwacht ik wou een paar foto met jullie delen
superlief van de organisatoren. Al zou ik zelf nogal overweldigd zijn door al die zoetsappige luier- en dikke buiktaarten, haha.
hahahahahah dank jullie wel , mn vriend en mn beste vriendin, en ik had helemaaaal niks in de gaten. ik kwam thuis deed die deur open en mn gedachten er was niemand thuis ik ging door tot na de keuken ik zag mn woonkamer helemaal roze, ik schrok ik liep terug naar achteren, ik zeg in me zelf dit is niet mn huis???? ging in de woonkamer kijken ik hoorde surprise maar heel zacht ze waren bang dat ik niet gin schrikken.alle vrienden waren er. ik kon het helemaal niet bevatten, en grappig was dat ik dacht dat mn vriend vreemd ging je toch hormonnen terwijl dat hij was bezig met het voorbereiden van alles ,ik heb hem de hele avond sorry gezegd. er waren heel veel eten pfffff , maar was heel leuk.
Leuk is dat he, ik heb mijn babyshower gisteren gehad. Mensenlief, ik dacht dat ik ter plekke zou bevallen, zo schrok ik. Wat heb je allemaal gekregen?
leuk he als ze dat voor je doen. ik heb gister ook een bbshwer gehad. was echt verrast en boos want kwam net uit zwembad en zag er niet uit... maar dat ziet zogenaamd niemand als je zwanger bent. hihihihi
@ kat 1981, ik heb heeeel veel kleertjes gekregen, zwitzal spullen ,pampers,box kleed,schoentjes,en goud voor de baby
Wat ontzettend leuk!! Ik vind het wel leuk dat het in NL ook steeds meer gedaan wordt. Blijft toch een hele bijzondere periode zo'n zwangerschap!
Ik heb ook al eens een stille hint gegeven dat ik dat onwijs leuk zou vinden!! Dus ben benieuwd of mij ook nog zo een verassing te wachten staat...maar ben er bang voor en Mss moet ik hem zelf maar organiseren! Hahahaha