Dat is niet alleen daar. Bij de Bas/Dirk was de ijsthee citroen en perzik alle 2 hetzelfde geprijsd nu is de perzik 20 ct duurder geworden. Zijn van dezelfde fabrikant dezelfde productie. Wordt iets meer van verkocht en hup 20 ct erop. Of het allemaal niet duur genoeg is.
Hadden ze hier met pampers, had wel ff t pak gratis als de prijs.op het kaartje afwijkt van de kassa krijg.je t product gratis. Je moet het overigens wel zelf noemen, ze komen echt niet zelf.met hun 7zekerheden Ts, zou t een foutje kunnen zijn??
Een blad van een boom is groen. Met verf krijg je groen door geel en blauw te mengen. Waarom hangen er in de herft wel gele blaadjes aan de boom maar geen blauwe? Hihi, het natwoord is dat de pigmenten van planten anders werken dan die van verf. Maar ik vind het idee van blauwe blaadjes wel grappig!
bij de jumbo zijn de blauwe ook bijna 10 cent duurder viel me vorige week op. Anderen zijn er op gaan letten en inderdaad ook in andere winkels. Iemand heeft het zelfs nagevraagd aan de bedrijfleider: ja er was meer vraag naar de blauwe......najaaaa zeg! Vroeger had je idd alleen roze muizen weet ik ook nog.
Dit ik veel producten van ah. Je bent geneigd eigen merk te pakken omdat dat goedkoper is maar als je niet oplet kun je goed gefopt worden. Ook bijv de witte liga is van ah duurder dan de orginele witte liga. Andere smaken zijn dan wel weer duurder van de echte liga vergeleken met ah. Bij ah moet je à goed vergelijken met b. Heb het dan over ah merk en niet euroshopper
Gek. Ik zou juist dat het gebruik van roze duurder is, de roze kleurstof (karmijn) wordt nl. gewonnen uit luizen (De cochenilleluis wordt in grote hoeveelheden van de cactus afgeschept. De luizen worden levend geplet en het vocht wordt omwille van de kleurechtheid gemengd met andere stoffen. Per hectare kan 300-400 kilo luizen gewonnen worden. Een kilo bevat ± 140.000 luizen.) en de blauwe kleurstof (indigokarmijn) uit een plant.
Toevallig heb ik deze gisteren gekocht en scheelde het 30 cent... Dat ah goedkoper was... Helemaal raar als dat pet filiaal verschilt...
En zo worden we dan dus lekker genaaid door bedrijven. Enkel omdat de vraag wat groter is, moet je dus meer voor die blauwe muisjes betalen, terwijl er dus feitelijk niet een noemenswaardig prijsverschil zit in het produceren ervan.... Zal kassa en radar eens tippen... kan deze in het rijtje van vreemde prijsstellingen in supermarkten....
Hier bij de C1000 is dat nog steeds zo. Daar is Yogho Yogho goedkoper dan de C1000 eigen merk yoghurtdrink.......toch wel apart dat een eigen merk duurder is dan een A merk
Hier bij de Vomar hetzelfde met smeerworst, die van Dora is 10 cent duurder als die van Bob de Bouwer Zelfde vepakking, zelfde producent, zelfde ingredienten, alleen een ander plaatje op de deksel
Je hebt gelijk heb aardig wat blauwe doosjes gekocht en eigenlijk nooit op de roze gelet .... Wat stom zeg, ben wel heel erg benieuwd hoe dat nou zou kunnen ....