hah oke was effe een paar dagen neit geweest.. had nog geen prijs genoemd of er moet iemand anders zijn opgestaan dat kan. ik lees het wel.. groet yippie
meiden is er al wat meer bekend? heb even op een rijtje gezet die mee willen doen: lexi roodkapje b en n tweety yippieajee ? of zorgde jij alleen voor de plakkertjes weet het ff niet meer
bij de action hebben ze erg veel knutselspulletjes, ook allerlei plakkertjes. vind altijd erg leuk om er even tussen te snuffelen
ja hoor dat wil ik.. ik ben alleen weinig hier op het forum geweest.. dus kan je me even pb wat de bedoeling is geworden roodkapje.. dan komt het goed.. ik kan komende week wel naar heutink toe.. liefs yippie
heb even op een rijtje gezet die mee willen doen: yippieajee zorgt voor de plakkertjes. lexie74 roodkapje b en n tweety
ja en dan is het dus de bedoeling dat we meerdere soorten plakkertjes willen he?! En we nemen aan dat ze per zak van ongeveer 400 gaan. Dus zullen we 6 verschillende nemen en die dan verdelen? (ps ik krijg opeens geen mail meer als hier gepost word, en jullie?)
als we van alles 1 nemen dus vb maantje tulpjes klompjes bloempjes blaadjes glas blaadjes gekarteld vlinders neusjes eitjes hartjes sterretjes klokjes kom je op een bedrag van 10,44 dit delen door 4 is 2,61 pp. misschien mozaiek figuurtjes ? die heb je in assortie verpakkingen alleen gaan die weer per 10 of 11 zakjes a 400 voor 8,29 of 9,10 net welke je zou willen. dit zou dan op 2,07 of 2,27 komen. mij maakt het niet uit hoe en wat.
oh dat ziet er goed uit Tweety! Ik vind het goed zo! Mozaiek hoeft van mij niet perse, maar als anderen die wel willen doe ik daar ook wel mee mee hoor, ben zo makkelijk