Leren laarzen eerst creme of spray?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk heb gisteren leren laarzen gelocht bij Sacha met een creme en spray erbij om het te behandelen. Maar welke moet ik nu eerst gebruiken? Eerst de creme en gewoon 5 min er na sprayen of moet er langer tussen zitten en is het andersom?

Alvast bedankt

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    eerst de creme, dat geeft t leer 'voeding' de spray maakt m waterdicht. dus dan zou de creme niet meer in kunnen werken

Let wel, de spray moet je wel regelmatig herhalen om ze waterafstotend te houden he.
    Succes !

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt! Kan ik ze beiden op de zelfde dag gebruiken of moet er bij een dag ofzo tussen zitten. En moet ik de creme ook nog herhalen? İs om de twee weken een keer sprayen genoeg?

Normaal doe ik het nooit maar ben erg blij met mn laarzen en wil dat ze lang goed blijven :)

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Tip: bij de action hebben ze de water en vuil afstotende spray voor leer/suede,etc ook
    Blauwe bus met zwarte dop. Bus kost €0,95 en is precies dezelfde als van de durlinger van €8,50 alleen andere bus

Werkt echt super super goed!

5. SeaShell

Ik zou ze trouwens 24 uur laten drogen na de crème
    En dan insprayen.
    Just in case..

En idd zeker elke maand herhalen

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ze heeft t al gekocht. Hihi fyi.

T kan wel gelijk daarna, maar geef de creme wel goed de tijd on te trekken, en lees ffies of je die moet uitboenen, soms is dat (gaan ze ook van glimmen). Zou niet mee naar buiten gaan zonder de spray. Zeker nu met de sneeuw drap. Dat blijf je zien..

7. SeaShell

Weet dat ze het al heeft gekocht, maar bi de sascha is zo'n bus vaak best duur en heeft ze eventueel voor de 2e bus ( die dingen gaan nogal eens leeg) een goedkoper alternatief :)

Deel Deze Pagina