Het gaat wel weg, als ik de buik van mijn moeder mag geloven. Zij heeft 7 kinderen op aarde gezet, dus was haar buik bomvol striemen en doordat ze zoveel aandacht stak in haar buik, zijn ze gewoon helemaal weg. Je ziet gewoon niks meer!
hoi hoi ik had ongeveer hetzelfde, was niet superveel aangekomen, ngeveer 10 kg, maar paste na 2 dagen na de bevalling mijn eigen kleding weer. Alleen mijn borsten bleven groot, en gaan gelukkig nu langzaamaan weer slinken (ik heb normaal e, en zat op f/g) buikje is platter dan ooit en geen scheur te bekennen. mijn moeder daarentegen zit onder de straie en heeft een slappe buik, dus het zegt niets hoe je moeder het gedaan heeft.
Misschien een beetje een rare vraag maar... Ik heb nog geen kindje gebaard, maar ik ben wel erg benieuwd hoe jullie het gewicht eraf hebben gekregen. Dat is toch iets wat me zorgen baart. Ik ben 1.70 lang en weeg 64 kilo. Prima gewicht en er gaat ook niets af. Dus ik ben bang dat na een bevalling er ook nog een aantal kilo blijft zitten. Help?
ik was 20 kilo aangekomen meteen na de bevalling 10 kwijt en 2 weken later nog 6 kwijt nu nog 4 kilo maar mijn buik is al plat zit echt nog een beetje op benen en billen ben nu aan het sporten ,maak je geen zorgen al sje niet veel snoept enzo is het er meestal zo weer af .
en heb meteen weer even nieuw foto,tje gemaakt wat een verschil weer met 3 wk geleden ,gaat nu ineens snel ..
Wowwww! Hier trouwens precies hetzelfde! 20kg aangekomen tijdens zwangerschap, en na een paar weken paste ik alweer in mn eigen kleding (mt 36)!
Ik heb net weer een foto'tje gemaakt van mijn buik nu 6 maanden na de bevalling. (album) En nog steeds kan ik het amper geloven dat ik ooit zo'n dikke buik heb gehad!
ja ik vind het helemaal niet zo'n dikke buik eigenlijk juist heel mooi bij je lijfje passend (je bent toch niet zo heel groot?) Ik vind je echter een geweldig figuur hebben meid, alleen die lelijke lage broeken vind ik vreselijk je lijkt dikker alsdat je werkelijk bent met die dingen moet je nagaan hoe geweldig je eruit zou zien met goed passende kleren (sorry niets persoonlijks maar ik vind die broeken ZOOOO lellijk en doen niets voor je figuur haha) terwijl je zo'n geweldig lijf hebt, mijn zusje draagt ie broeken ook altijd, probeer haar ook altijd in gewone broeken te krijgen haha Je hebt ook prachtig meisje , echte en schatje!
Ik was ook 20 kilo aangekomen. Het heeft heeft wel een tijd geduurd voordat ik m'n kleding van voor de zwangerschap weer aankon, maar na 6 maanden was er zelfs 24 kilo af, en ik heb nu maat 34 i.p.v maat 36 voor de zwangerschap. Ik weet niet hoe het komt, ik denk door het vele de trap op en af rennen. Gelukkig ben ik verder niet meer afgevallen.
ja maar we willen er ook eentje in niet elegante positie zoals voorover zittend ofzo devilchase hahaha (alhoewel doe maar niet krijg ik nog meer een complex met dat perfecte lichaam van je hahahahahaa)
Nee ik ben zo rond de 1.58 ofzo Voor mijn gevoel is het echt een reuze verschil , als je eerst 50 kilo weeg en op het laatst 75 hihi Ow en die broeken .. Ik vind ze heeeeerlijk zitten en omdat ik echt brede heupen hebt vind ik het niet zo charmant als mijn broeken over mijn heupen heen vallen. Eigenlijk altijd aardig lage broeken gedragen , al was mijn moeder het er ook bijna nooit mee eens hoor
haha moeders, ja ben misschien beetje ouderwets maar al een paar vriendinnen er van af gekregen omdat met een goede (hogere) broek je juist slanker lijkt en pas na het passen van een goede broek zagen ze dat verschil pas duidelijk, alleen mijn eigen zusje is ook verslaafd aan die broeken haha Maar killerfiguur hoor meid wat dat betreft ben ik erg jaloers! haha
wil ik best maken hoor, wil je er 1 met of zonder string HAHAHAHHAHAHAA ik heb wel fotos van in ondergoed maar dat is iets TE om datop deze site te zetten denk ik...
haha mutsie, ik zal mijn flubberbuik wel eens effe tonen over een paar weken anders krijgen alle vrouwen hier een complex op het forum (kidding natuurlijk keigoed dat jullie je lijf weer terug hebben)
Zwangerschapsstriemen gaan NOOIT meer weg, ze kunnen alleen maar vager of lichter worden maar helemaal weg dat bestaat niet. Ja met plastisch chirurgie misschien.
Sommige meiden hebben ook alle geluk van de wereld Super hoor! Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en 9,5 kilo aangekomen. Hoop dat ik ook snel weer redelijk op gewicht zit