Hallo dames, Ik ben nu haast 3 weken geleden bevallen van mijn schitterende dochter. De eerste week had ik nog een hele buik, maar die is nu gelukkig weg. Heb nu nog steeds wel een buikje en voor de zwangerschap had ik een strakke buik. Mijn buik ziet er nu uit als 4 maanden zwanger. Ik kan hem met moeite wel inhouden. Maar ik vroeg me af na hoeveel weken jullie buik terug naar normaal was? Liefs
Ik kon 3 dagen na de bevalling mijn gewone kleren weer aan. Je zag wel nog een beetje een randje vet/vel. Na 1,5 week was dit ook helemaal weg en kon ik niet zien dat ik ooit zwanger was geweest..... Door de borstvoeding ben ik daarna alleen nog maar blijven afvallen waardoor ik nu nog maar 50 kilo weeg (5 kilo minder als voor de zwangerschap). Ben jij veel aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik zo'n 12 kilo.
bij de meeste (niet ontzettend veel mazzel hebbende mensen) duurt het vaak wel even hoor, eventueel een lekkere creme, oefeningen kunnen helpen maar kom op het is pas 3 weken geleden.. tijd zat!
Wow, wat supergoed! Ik ben een pechvogel, kan na 7 maanden nog steeds niet in m'n kleding van voor m'n zwangerschap maar heb een schitterende zoon dus kan er niet echt van wakker liggen
tjoebie, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel. geluksvogel, die je bent Ik hoop dat ik dat ook na 3 weken kan zeggen!
Ik pas nog steeds niet terug in mijn oude kleding van voor de zwangerschap! Al is mijn buik na een jaar wel behoorlijk bij getrokken!
Allereerst gefeliciteerd met je dochtertje! Maar ik denk niet dat je in weken moet denken hoor! Ik wil je niet bang maken maar de meeste vrouwen hebben toch zeker een aantal maanden nodig om weer in vorm te komen. Geef het de tijd! 9 maanden op, 9 maanden af!
Zoals ie nu is, was ie al met zo'n 2 weken geloof ik. Wat er nu nog op zit, zijn denk ik de laatste 2 kilo's die ik nog kwijt wil. Alleen moet ik voor deze 2 kilo's echt mijn best gaan doen dus dat schiet niet zo op... Mn buik is trouwens wel al weer plat. Het zit vooral nog op mijn heupen waardoor mijn broeken niet zo mooi zitten Maar goed, eigenlijk moet ik niet klagen!
hier nog steeds niet in mijn oude broeken. Maar dat kan ook haast nog niet.ons mannetje is nu 2 maanden Ik ben ruim 23 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschao er moeten er nog 9 af ongeveer. Ik verlies ongeveer elke maand 1 kilo. Het gaat langzaam maar het komt wel goed. Je kunt nu eenmaal ook geen 23 kilo in een paar weken afvallen. Heb er ook 9 maanden over gedaan voordat het eraan zat denk ik maar.
Ook ik ben 23 kilo aangekomen. Ben nu 4,5 maand verder en er moeten er nog 5 af. Bij mij zit het ook op mn buik (en heupen), dus de broeken van voor de zwangerschap kan ik nog niet aan. Ik ga echt een feestje geven zodra ik daar weer in pas! Lijkt me heerlijk! Haha
Ik was 20kg aangekomen. Net na de bevalling had ik echt een hangbuik, maar dat werd na een paar dagen echt al zichtbaar minder! Nu, 4,5 maand ben ik zelfs slanker dan ik was, alleen iets meer vel dan eerst.. Het scheelt, als je BV geeft gaat het hard!
Ik woog voordat ik zwanger was 52, en toen ik zwanger was 62, nu weeg ik 54, dus nog 2 kilo meer dan ervoor, en je ziet nog een klein beetje een buikje.. maargoed ik ga me er nog niet al te druk om maken
lekker hoor maartje. Hoop dat ik het ook zo mag treffen maar ben er bang voor Ik geef ook geen bv omdat mijn kleine man niet weet hoe het moet haha. Maar binnenkort weer weren. Misschien dat het dan wat harder eraf gaat. Heb nogal een loperig beroep.
hier precies hetzelfde probleem buik is weer helemaal plat iets slapper als ervoor ,maar komt ook wel weer goed met nog 3 kilo en zit echt op benen en billen ,maar mag ook zeker niet klagen hoor ..
ligt eraan of je een ks hebt gehad of een gewone bevalling ik mag met de ks 12 weken geen zware buik oefeningen doen vanwege litekenbreuk maar als je gewoon bent bevallen vanaf 6 wk voorzichtig maar kijk uit!
hmmm.. als ik jullie verhalen lees, mag ik zeker niet klagen. Ik ben 3 weken geleden bevallen. Voor de zwangerschap woog ik 73 kilo. Tijdens de eerste maanden van de zwangerschap ben ik flink afgevallen door de misselijkheid. Uiteindelijk woog ik aan het eind van de zwangerschap 78 kilo. Na de bevalling woog ik almeteen 68 kilo, en nu inmiddels 64. Das dus bijna 10 kilo lichter. Maar das dus redelijk zeldzaam. Heb alleen nog wel een beetje een blubberbuik, maar die had ik voor de zwangerschap ook al Maar ik kon dus qua maat al vrij snel in mijn oude kleren. Alleen zaten de broeken niet echt prettig ivm de hechtingen...
Hier is na 6 maanden mijn buik nog steeds een drilpudding ondanks al 3 maanden dagelijks buikspieroefeningen. Nu had ik ook wel echt een enorme gigantische buik, zal er ook mee te maken hebben
Ik had altijd al een beetje een slappe buik, en na de eerste zwangerschap is er nooit meer echt fatsoen in gekomen. Maakt me niet uit. Ik heb drie gezonde kinderen en ben supergelukkig. Die buik zal me een worst zijn. Ik laat de boel gewoon maar hangen, probeer m'n kleding een beetje aan te passen door m'n taille wat te verdoezelen. M'n lijn is naar de knoppen, maar het zal mij een zorg zijn. Kinderen zijn toch veel belangrijker dan een slanke taille!