Wil graag alvast (in de uitverkoop) een winterjas voor ons dochtertje kopen voor volgend jaar. Nu vind ik dit een erg leuk jasje maar ik vraag me af of de mouwen niet wijd zijn (en dus koud) Of zit er een manchet binnenin? Wie o wie heeft er ook dit jasje?
Ik heb dit jasje voor m'n dochter, hij is er leuk en staat ook prachtig, heb hem ook in de uitverkoop gekocht. Helft van het geld, gelukkig maar want heb er alleen nog maar drama mee gehad. Knopen scheuren elke keer uit de stof omdat deze te dun is:x en als ze maar iets klammige handjes heeft dan wil die niet fijn door de mouw heen. Verder is het jasje wel lekker dik en ik heb de mouwen nog omgeslagen, sluit wel goed aan. Krijg veel leuke reacties op het jasje, maar als ik er het volle pond voor had betaald dan had ik daar echt spijt van gehad.
Heb deze jas gehad, had er 80 euro voor betaald. Helaas weer nieuw door verkocht. Hij was mijn dochter te ing in de breedte toen de winter kwam. Mouwen daarin tegen erg lang voor haar. Ik zal niet meer gauw zo een dure jas kopen. Heb erna een van bij zara gekocht 24,95 en zat nog mooier dan die dure.
Bedankt voor jullie reactie Geloof dat ik toch maar op zoek ga naar een andere als ik dit zo lees. Jammer, want ik vind hem zo schattig