Mijn zoontje van bijna 7 weken gecorrigeerde leeftijd 1 week is opgenomen ivm rs virus. Alleen blijft hij spugen en kraampjes vertonen niezen na z'n voeding ik herken t gewoon heel erg van me dochter dat ze koemelk allergie had. Ze had fezelde klachten alleen heeft hij ook nog de virus. Enkel nemen ze me niet serieus ze schuiven alles op de rs virus Vroeg me dus af hadden jullie kindjes na een rs virus dat ze ook heftig spuugden overdtrekken tijdens de voeding niezen na een voeding?
Ikzelf niet. Vriendin wel. Baby was 8 weken, rs-virus en idd niezen, spugen. Alleen overstrekken weet ik niet zeker. Nu is hij er vanaf.
Ik heb een korte periode gewerkt op de kinderafdeling en hier 1 kindje gezien met RS-virus. Die niesde, spuugde en overstrekte zich allemaal, maar al zegt je gevoel iets anders zou ik hier wel op door blijven gaan!! Succes voor jullie!!
he mijn kindje van 6 weken is vorige week ook opgenomen geweest met rs-virus, een nachtje maar ter observatie. Mijn kindje heeft ook krampjes na de voeding en geeft ook een paar keer een mondje terug. Maar toen hij vorige week ziek was werd dit inderdaad veel erger en was hij de hele dag bezig met huilen en krampen en spugen en kwam hij niet meer aan slapen toe. Hij is nu weer beter en weer zichzelf... met een beetje krampjes en afentoe spugen. Op zich is krampjes en wat spugen na een voeding normaal he, alleen als je kindje er veel pijn bij heeft en veel huilt is er reden tot zorg.