ik wil graag een weekendbedje kopen, want als ik ergens heen ga en ik wil m laten slapen, vind ik de kinderwagenbak wat te klein worden. plus overdag wordt het op zijn kamertje heel warm (ondanks de verduisteringsgordijnen) en dan kan ik m overdag even op onze kamer leggen daar is het koeler (en dan met zijn ledikantmatrasje voor betere steun) maar ik vind ze overal zo duur. heeft iemand een tip? bij de gamma is deze week een hele goedkope (22. euro nogwat) maar ja is dat wat?
Wij hebben er toen vorig jaar eentje bij de Liddle gehaald en dat is er erg stevige. Ik zou er gewoon naar toe gaan en even kijken meestal hebben ze er wel eentje uitgeklapt staan. En als je hem stevig genoeg vind gewoon nemen hoor. Groetjes Anita
Ik heb een van topmark bij babydump gekocht. Ook heb ik er nog een los matrasje bijgekocht. Het bedje alleen was 49 euro. Hou gewoon de aanbiedingen in de gaten.
Toevallig heb ik vanmiddag deze gekocht: http://www.voormijnbaby.nl/wm/webshop/f ... 61.eesrood (alleen dan in lime groen) Hij is makkelijk in en uit te klappen. Errug belangrijk. Vorige die we hadden was echt een ramp
Ik weet niet of die van de gamma wat is, maar wij hebben een goedkope (25 euro ofzo) van de Blokker en daar hebben we eeuwig spijt van! Dat kreng is niet in elkaar te krijgen. En uit elkaar al helemaal niet. Een mega ergernis! Weet niet of duurdere beter zijn, hoor, maar die van de Blokker moet je niet kopen!
Wij hebben een campingbedje van het merk Dromenland (geloof ik), we hebben er nog wel een extra matrasje bijgekocht anders was de bodem zo hard. Hij is makkelijk in de klappen en zeer klein als hij opgeklapt is. Liefs, misspuma
heb er één achter uit gezet, ga vandaag even kijken, en vooral dan letten of hij makkelijk is... bedankt
Bij Leen Bakker zijn ze regelmatig in de aanbieding (Winnie de Pooh). ik heb die ook en is een handig/goed ding!