van droom naar nachtmerrie

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mama84, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Dag dames,

    Ik ben Marije 26 jaar en tot anderhalve week geleden extreem gelukkig. De zwangerschap verloopt dan wel erg gecompliceerd:
    Sinds 22 weken ziekenhuis opname en strikte bedrust ivm dreigende vroeggeboorte
    Maandag groeiretardatie vastgesteld en nu verder onderzoek afwachten

    'We' waren dolblij en keken onwijs uit naar de komst van onze kleine vent. Alles was klaar en avonden heb ik staan zwijmelen in zijn kamertje. Tot afgelopen week, toen mijn partner kwam vertellen dat hij niet met mij verder wilde. Daar zit je dan, in het ziekenhuis en het voelt alsof iemand een mes in je rug steekt. Hij twijfelde over alles, mij, ons, de kleine. Hij zei niet gelukkig te zijn en wilt tot overmaat van ramp een vaderschapstest.

    Ik snap er werkelijk niets van. We zijn altijd zo gelukkig geweest. Net een nieuw huisje, baby op komst(geen ongelukje) en we waren echt maatjes. Donderslag op heldere hemel dus. Maar waar hij het lef vandaan haalt om een vaderschapstest te willen. Dat hij niet met mij verder wilt is tot daar aantoe maar dat hij denkt dat ik hem niet trouw ben geweest doet mij ongelooflijk veel pijn. Hij heeft het kindje gelukkig al erkend en ik zal de laatste zijn die lacht als hij de uitslag ziet. Want ik ben nooit met een ander geweest als met hem. Maar toch, dat hij zo over mij denk, zonder enige reden. Ik hoop er binnenkort achter te komen waar dit allemaal vandaan komt want een dag voor hij 'het nieuws' kwam vertellen zaten we nog gezellig naar babykleertjes en spullen te kijken en hadden we het erover hoe fijn het zou zijn als ik weer naar huis mocht. :( Ik snap er niets van.

    Liefs, Marije
     
  2. keetling

    keetling Actief lid

    3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meid wat erg voor je!

    Helemaal als je het niet ziet aankomen en alles voor die tijd koek en ei is.

    Ik hoop dat je veel steun kunt vinden bij familie en vrienden.

    En dat je erachter komt waarom? Dat zou ik wel willen weten.

    Nou heel veel sterkte ermee!

    Liefs en een hele dikke knuffel Chantal
     
  3. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Dank je wel. Dat is nu ook mijn grootste vraag, het waarom. Heb hier ook maatschappelijk werk ingeschakelt omdat ik nu wel letterlijk alles kwijt ben. Ook ons huisje. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.

    Groetjes
     
  4. Mizzy1982

    Mizzy1982 Fanatiek lid

    25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wat onwijs moeilijk en hard zeg! Goed dat je maatschappelijk werk hebt ingeschakeld, ik wil je heel veel sterkte wensen.
     
  5. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ah jeetje zeg:( dat komt dan echt rauw op je dak..
    Ik hoop dat je achter de 'waarom' komt, maakt vaak een hoop duidelijk en geeft rust.
    Rust die je nu hard nodig hebt.

    Veel sterkte meis!
     
  6. natascha1

    natascha1 VIP lid

    1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Egt heel veel sterkte jeetje miss is je partner togh ineens heel onzeker geworden over alles dat ie ineens daarom zo doet maar egt vreselijk voor je jeetje heel veel sterkte
     
  7. Mimi85

    Mimi85 Actief lid

    13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat erg! Meis heel veel sterkte. En ik hoop dat je gauw te weten komt waarom hij ineens zo doet en wat de reden er dus van is. Dat kan een hoop verklaren.

    Lijkt me erg moeilijk...eerst samen op een grote roze wolk en daarna komt hij met zulk nieuws.

    Hou je sterk!!!
     
  8. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    vanmiddag hebben we samen een gesprek met maatschappelijk werk. Misschien bied dat wat meer duidelijkheid want ik zit zelf onze volledige relatie na te lopen en kan weinig vinden. Vanmorgen aan de telefoon zei hij ook zijn vrienden niet meer te zien. Nou toen brak me klomp. Ik ben nota bene de persoon die dat contact steeds probeerde te stimuleren, o.a. door zelf contact met hen op te nemen en afspraken te maken om ff gezellig bij te kletsen en te doen. Als het aan meneer lag werden er alleen afspraken gemaakt als iedereen hem belde. Het hele besef dat zulke dingen van twee kanten moeten komen lijkt een beetje te ontbreken. Er zullen ongetwijfeld redenen zijn waarom hij er een punt achter zet en die wil ik dolgraag weten maar dan wel de waarheid en niet zulke excuses. Dit is gewoon onzin.

    Bedankt voor jullie lieve reacties dat doet me toch weer goed. Heb hier natuurlijk ook niet veel te doen behalve op bed liggen de hele dag:)
     
  9. Elea

    Elea Fanatiek lid

    17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sjonge zeg, wat erg! Waar komt die plotseling omslag nou vandaan he? Ik hoop dat hij hier eerlijk over gaat zijn, anders blijf je zo zoeken en malen... En idd dat je in het ziekenhuis ligt maakt het er niet beter op. Ik hoop dat jullie gesprek met het maatschappelijk werk wat oplevert.

    Dikke knuffel!

    Liefs Elea
     
  10. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    jeetje meid, dat valt zeker rauw op je dak!
    Kan het misschien niet zo zijn dat hij gewoon de bibbers heeft omdat er een kleintje aankomt, misschien denkt hij wel dat ie het allemaal wel niet aan kan.

    Als jij zegt dat alles de dag ervoor nog goed was en ook de relatie, ik bedoel je hebt samen een nieuw huisje, jullie verwachten een kindje, dan zal hij zelf wel een beetje in de knoop zitten.

    Ik hoop dat er vanmiddag wat uitkomt.
    Heel veel sterkte!
    Dikke knuffel!
     
  11. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Hij heeft vanmorgen al mijn spullen bij mijn ouders op de stoep gedumpt:S hoor ik net. Het huis staat op zijn naam maar meneer vergeet wel even dat ik alles betaald heb voor de baby en noem maar op. Die spullen zaten er dus niet bij. Ik ben zo boos en ik wil alles terug, het kamertje noem maar op. Ik vraag me nu heel erg af hoe het verder moet, zeker qua geld. Ik werk maar het is geen vetpot. Alles wat ik had gespaard heb ik de afgelopen maanden uitgegeven aan de kleine en de verbouwing maar dat staat nu dus allemaal in 'zijn' huis. Ik weet op dit moment nieteens waar ik straks met ons hummeltje naartoe moet als ik uit het ziekenhuis mag. Wil andere mensen ook niet tot last zijn. De realiteit begint nu een beetje door te dringen en die is heel erg beangstigend
     
  12. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ookal staat het huis op zijn naam, dan heeft hij nog het recht niet om je zo op straat te zetten ( is me ooit verteld door de politie)

    iets anders, kan het zijn, dat er iemand aan het stoken is tussen jullie? want vind de omslag zo onverwacht etc.
    iemand die hem verteld dat jij buiten deur scharrelt als hij er niet is of zo... iemand dus, die heel jaloers is op wat jullie hadden en het op deze manier tot uiting brengt?
     
  13. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Zit met verbazing je verhaal te lezen!
    Dat t niet meer ziet zitten, oke....dat is natuurlijk echt onwijs erg, maar dat kan dan nog....
    Maar hoe die je verder behandeld! Sorry hoor, alsof die een hond naar t asiel heeft gebracht(en zelfs dat doe je nog niet zo)!!
    Snap dat je echt kookt nu en ik zou dus idd ook mooi iemand die spullen laten halen...

    Wat een ongelovelijke ...

    Meid heel veel sterkte!
     
  14. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb geen flauw idee, zou me zo niet kunnen bedenken wie zoiets zou doen of willen. Plus het weekend dat de kleine verwekt is zaten we gezellig met zijn 2 in een hotel. Van wie zou het moeten zijn, room service:). Maar even zonder gekheid wie er ook zou stoken hij moet beter weten. Hij wist dondersgoed wat hij voor me betekend en dat ik hem altijd trouw ben geweest. Het probleem met het huis is dat ik officieel nog stond ingeschreven op de vorige woning. Dit is huur en het contract is inmiddels opgezegd. De huidige woning is pas een paar weken klaar en al die tijd lig in al in het ziekenhuis... ben best ten einde raad daarover.
     
  15. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik krijg gewoon rillingen over mn rug nu ik je laatste 2 berichtjes zit te lezen..
    Het is net alsof hij, zoals wendelaa al zegt, een dier terug naar het asiel brengt. van: Opgeruimd staat netjes:S
    Dit is helemaal raar omdat het gewoon goed ging, jullie eerder geen problemen hebben gehad, dus wie of wat heeft die kronkel in zn kop gemaakt??
    Ik hoop dat dit niet teveel stress oplevert voor je ongeboren frummeltje.
    Wil je toch even heel veel sterkte wensen en ik ben benieuwd wat er uit het gesprek is gekomen.
    Hoe hij je nu behandeld is mensonterend. :(
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Wat een loser zeg!

    Nu zie je het misschien nog niet maar zoals ik het lees kun je maar beter van hem af zijn.

    Nu zorgen dat je het onderste uit de kan haalt. Zoek je rechten uit en laat hem betalen.

    Je redt het echt wel zonder hem.
     
  17. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meis dit is gewoon ongelovelijk en komt alleen voor in je ergste nachtmerrie!!!!

    dit had ie wel ff iets eerder kunnen bedenken dan had je niet eens meer een kindje van hem gewild wat een lul zeg ja sorry hoor jij doet je uiterste best om je kindje zo lang mogelijk in je buikje te houden en die lul geeft je zo keihard een klap in je gezicht terwijl je dit er nu niet bij kan hebben als de zwangerschap al niet goed loopt.

    ach meis...hou ons alsjeblieft op de hoogte wil je echt heeeeel veel sterkte wensen je ouders zullen ook wel geschrokken zijn!!!!
     
  18. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    ja iedereen is zich kapot geschrokken en die kleine ben ik nog steeds harstikke blij mee het is alleen zo dubbel nu.
    aan de ene kant wil ik hem helemaal niet meer zien
    aan de andere kant zou ik er een moord voor begaan om hem te horen zeggen dat hij van me houd

    ik weet het gewoon allemaal niet meer. ben benieuwd naar het gesprek met de maatschappelijkwerkster strakjes maar ben bang dat het weinig zekerheid zal bieden. We zijn ook zo bewust hieraan begonnen. Na veel gesprekken, fantaseren en noem maar op eindelijk gestopt met de pil en na lang proberen eindelijk zwanger geraakt. Ik dacht echt dat het nu niet meer stuk kon maarja.. het is nu eenmaal zo. Dit helpt wel voor me om hier een beetje me verhaal kwijt te kunnen anders zit ik heel de dag maar te piekeren in dat idiote bed. :) bedankt voor jullie steun!
     
  19. agnes78

    agnes78 Fanatiek lid

    12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Naja zeg, wat erg voor je zeg!:$ En dat allemaal terwijl jij in het zh bent.
    Ik zou ook denken dat er iemand zit te stoken. Heel veel succes met de toekomst.
     
  20. Bajou

    Bajou Fanatiek lid

    10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He meid.. lees net je verhaal. JESUS! Ongelofelijk... dit kan je je toch niet inbeelden?!
    Ik hoop in elk geval dat je wat duidelijkheid kreeg tijdens het gesprek. Ik vind het echt héél erg voor je, lijkt wel een nachtmerrie.
    Sterkte! En als het zonder hem moet; jij ben naar ik hoor een sterke en verstandige dame, bouw dan maar lekker een toekomst uit voor jézelf en je frummel.

    Liefs XXX
     

Deel Deze Pagina