van droom naar nachtmerrie

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mama84, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje meis, Wat moet ik hier nou weer op zeggen...Het lijkt wel of hij een depressie heeft ofzo. Want dat hij met jou wil breken dat is 1 maar dat hij ook met alle vrienden wil breken....is wel heel vaag....

Hoop dat je vanmiddag wat meer duidelijkheid hebt gekregen van hem. En is hij gek geworden gelijk al jou spullen bij je ouders op de stoep zetten....Dat kan toch zeker zo maar niet?

Heb je zijn ouders al gesproken? Ben benieuwd wat die er van zeggen...

Sterkte

2. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Nou na een hele intensieve avond begint de aap uit de mouw te komen. Moeders zit te stoken en niet zo´n klein beetje ook. Maar dat hij er zo in mee gaat begrijp ik echt voor geen meter. Vanavond een flinke aanvaring gehad met schoonmoeders en dat luchte flink op gelukkig. maar jezus wat een secreet zeg

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    En nu??? Waarom doet ze het dan? Wat wil ze bereiken....En ga je nu toch samen verder?

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    !! Ongehoord!! Dat is toch niet serieus?? OEHG ik krijg het van zo'n mensen...

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Het lijkt wel of hij koudwatervrees heeft. ik hoop echt dat dit een vlaag van verstandsverbijstering is en dat hij snel zijn verstand weer terug krijgt, want zulke zorgen hoor je nu niet hebben. Jullie zouden nou al zwijmelend over de baby bij elkaar moeten zijn

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt???.... en dat over de rug van haar bloedeigen kleinkind!!
    dat doet me gewoon pijn :(

En als die vaderschapstest nou positief uitvalt....? wat voor argumenten heeft ze dan nog...

sorry, maar als hij zo makkelijk beinvloedbaar is.... pffff, ik weet niet of je nog verder wil met die kerel of niet, maar pluk hem asjeblieft financieel harstikke kaal voor die kleine!!

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    huh??
    waarom doet ze dat in godsnaam??????????
    jullie krijgen een kindje!!
    waarom moet dat nu ineens???
    tjonge wat zijn mensen toch dom het is toch ook haar kleinkind??

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Dit is echt verschrikkelijk! Ik weet niet maar misschien heeft ie ook gewoon beetje last van koudwatervrees?! Kindje op komst, jij ligt al die tijd al in het ziekenhuis, misschien benauwd het hem ineens en draait ie wel weer bij?! Vind het zo raar dat als er niks aan de hand is hij ineens je spullen op de stoep van je ouders zet...! Kan niks anders bedenken dan angst... een kindje erbij is natuurlijk niet niks en misschien kan hij de verandwoording niet aan ofzo?

Als het niet goed zit in de relatie dan ga ik ervan uit dat je dat zelf het beste weet! Wat onwijs rot voor je zeg! Hoop dat ie nog bijdraait en dat jullie op een rustige manier met elkaar kunnen praten over hoe nu verder.

Die vadersschapstest is wel erg raar trouwens....

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Mijn reactie van net slaat nergens op zie ik nu! Ik dacht dat ik alle 3 de pagina's had gelezen maar was er 1 vergeten... zie nu dat je schoonmoeder ineens dwarsligt! Waar bemoeit dat mens zich mee?

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Jeetje meid, ik zit je verhaal echt met verbazing te lezen. Het lijkt wel of je in een hele slechte woensdagavondfilm bent beland. Helaas is het voor jou nu realiteit, wat heb ik met jou te doen zeg. Heb je een beetje steun aan je eigen familie en vrienden? Hoe harteloos kan je zijn, je vriendin dumpen terwijl ze zwanger van jullie kindje in het ziekenhuis ligt en haar dan ook nog even pats boem op straat zetten. Onbegrijpelijk *knuffel*

Even wat praktische vragen:
    Hoe lang heb je met hem samen in dat huis gewoond? Was het een huur-of koopwoning? Was het ook je GBA-adres?

Sterkte met alles,

Liefs Michelle

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jeetje meid! Ik heb je verhaal gelezen en heb er geen woorden voor! Wat moet jij je nu ellendig voelen!
    Wat een tut van een schoonmoeder zeg! Weet je ook waarom ze zo zit te stoken? En heeft het gesprek vanmiddag verder nog wat opgeleverd?
    in ieder geval veel sterkte en een dikke knuffel!

12. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    We zijn in totaal 7 jaar samen geweest. Waarvan we dus nog niet samen in DIT huis hebben gewoond maar wel 4 jaar in ons oude huurhuis. Dit huis staat op zijn naam. Leek ons praktischer omdat de hypotheek om 1 naam rond te krijgen was. de crisis, het stel dat enz dan zouden we wel van 1 salaris alles kunnen betalen. We hadden verder nog niets geregeld zwart op wit omdat dat dus deze maand zou gebeuren. Alle afspraken stonden. Mijn schoonmoeder vond het jaren geleden al vreselijk dat hij uit huis ging. Ze heeft hem nooit echt vrij gelaten en ja toen kwam ik en eerlijk gezegd heb ik me best gedaan er aardig wat ruggengraat in te stampen(zonder succes blijkt nu). Dit tot grote ergernis van zijn moeder. Nu ik in het ziekenhuis lig is hij tijdelijk bij zijn ouders thuis verbleven. Hoe het ook is gelopen ik lig hier al 5.5 weken en ze heeft alle tijd gehad hem te beïnvloeden. Die vaderschapstest ben ik ook echt pislink over. Indirect word je gewoon voor 1 of andere sl*t uitgemaakt en daar zit ik dus echt niet op te wachten. Ik hou van hem maar ik weet niet of ik het hem kan vergeven dat hij zo weinig vertrouwen in mij heeft(blijkbaar) en zo makkelijk te beïnvloeden is

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou ik snap jou best hoor....Laat het eerst maar eens even zakken en denk er rustig over na. Als je denkt dat je elkaar kunt vertrouwen en hij laat zich zo makkelijk om lullen, ik zou ook wel twijfelen. Maar zoals ik net al zei, denk er rustig over na en neem dan je beslissing.

Over het huis op 1 naam, als het goed zou komen zou ik het wel op 2 namen zetten hoor. Wij hebben ons huis ook op 2 namen staan. Jij hebt anders 0 rechten, stel dat er met hem iets heel ergs gebeurt zoals een dodelijk ongeluk ofzo. Heb jij geen rechten en erven zijn ouders het huis. Daar sta jij dan op straat....

Goed regelen hoor, de crisis heeft er niks mee te maken, als de hypotheek maar betaald word.

14. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    weet ik maar die afspraken om dat te regelen stonden dus voor deze maand.. ik zit er op dit moment aan te denken mezelf een beetje mee te laten varen alles op twee namen te zetten en dan pas me besluit te nemen want als ik wegga zal dat niet met lege handen zijn.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja maar ik bedoelde ook bij de koop had het gewoon op 2 namen kunnen staan. Want nu gaan jullie dat via de notaris doen denk ik....

Maar ik zou inderdaad niet met lege handen weg gaan...

Maar wat zei hij gisteren zelf na jullie gesprek? Heeft hij dan spijt of helemaal niet?

succes weer vandaag...

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje meid heel veel succes wat een lafbek ...Sorry dat ik het zeg maar vind het echt een eikel. Zou zelf hoe moeilijk ook nooit meer terug willen naar zo ruggesteker.

Sorry reageer beetje heftig met al die hormonen door mn lijf maar vind het echt lullig voor je. Sterkte!!!

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jeetje heftig zeg wat een kut schoonmoeder echt een bitch sorry hoor maar dat je vent er in mee gaat

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    jeetje meid... wát een nachtmerrie....
    over zijn schoonmoeder heb ik geen goed woord over...
    en over hem....
    misschien heel raar, maar weet je zeker dat híj niet een ander heeft?!?!
    Verhaal doet mij beetje denken aan een situatie waar een vriendin in zat, die was dan wel niet zwanger, maar uiteindelijk bleek hij na 2000x ontkennen wel degene te zijn die vreemd was gegaan...
    Heeeeeel erg veel sterkte!!!

19. mama84

mama84 Lid

9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Ik denk veel van hem maar ik geloof niet dat hij is vreemdgegaan. Bij mijn vorige relatie ging mijn ex ook vreemd dus naief op dat gebied ben ik niet. Het probleem is gewoon dat op het moment dat het op zijn moeder aankomt dan heeft hij ineens geen ballen meer. Er worden door haar nu verhalen verzonnen over onze relatie nou alsof het een hel was.. waar het allemaal vandaan komt geen idee. Vorige week werd er nog verkondigt dat er zelfs helemaal geen last van de zwangerschaps hormonen was en nu hadden we zo'n helse relatie. Het lijkt wel het script van een hele slechte film maar ja ik moet het er voor nu toch maar mee doen. Op dit moment ben ik vooral heel erg boos dat hij zich zo mee laat trekken en ben ik er gewoon helemaal klaar mee. De komende tijd zal heel moeilijk worden en ik heb nog geen idee hoe ik het allemaal ga doen maar ik en die kleine komen er wel. Hij zoekt het maar uit. Wat hij doet kan ik namelijk ook dus ik denk dat het nu afwachten is tot hij op hangende pootjes terug komt en dan zal ik de gene zijn die de deur dicht smijt. kijken hoe hij zich voelt

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Goed zo meid!!! Je klinkt als een sterke vrouw die het allemaal wel gaat redden....Als hij zo'n droplul is dat hij zijn zwangere vriendin laat zitten terwijl ze hulpeloos in het ZH ligt, verdient hij jou helemaal niet.

Deel Deze Pagina