@ Mama84, awww dat vindt ik echt heel lief van je! dank je wel! Ik hoop dat je zo sterk blijft als wat je nu bent. Je bent echt een topper! En erover praten blijft belangrijk, zorgt ook voor een stukje rust daarna. Gelukkig maar dat je familie en vrienden je goed opvangen! Zo zie je maar, je bent NOOIT maar dan ook NOOIT alleen.
Allemachtig wat een verhaal zeg!! En wat een ongelofelijke slappe zak zeg!! Wat is dat toch met mannen en hun mammie's? Nou ja, sommige mannen dan Sorry voor mijn ongezouten mening meid Heb jij natuurlijk niks aan, maar ik vind het zo ongelofelijk rot voor je! Wel fijn dat je bij een vriendin terecht kan en je op je kleintje kan concentreren. Ik vind dat je er super mee omgaat. Enne..ik neem aan dat schoonmama's omarecht bij deze ook ingetrokken is of niet ?
Ik heb hier echt met open mond zitten lezen, toen ik ongepland zwanger raakte terwijl onze relatie niet denderend liep was dat echt sjips...maar zoals jouw man praat, terwijl jullie een goede relatie hadden, dat zou die van mij nooit doen! Wat een sukkel dat hij niet zag wat hij had, en wat gaat hij een spijt krijgen zeg! Ik vind de omgangsregeling trouwens een goed idee van je, als je het een inloophuis maakt voor je ex, krijg je zijn moeder erbij, en daar zal je wel helemaal geen behoefte aan hebben. Heeft die dan helemaal niet nagedacht over wat hij allemaal weggooit? Jullie huis, jullie leven, jullie kindje....echt...hoe dom kan je zijn? Veel geluk daar met je geimproviseerde gezinnetje.
Heel veel sterkte de komende periode. Echt verschrikkelijk! Zou iig vast laten leggen dat je (schoon)moeder nooit voogd kan worden van je kleintje!
What the fuck ... Die moeder van hem is echt krankzinnig met die schoonzusje erbij. Alles op alles zetten om jullie zo uit elkaar te halen met loze verhaaltjes en nu zit ze zeker te wachten tot ze haar kleinkind in der armen krijgt? En wat verwacht ze nu van jou als ze op visite komen?? Me handen jeuken na het lezen van dit verhaal! :x Heel veel sterkte en blijf jezelf! Neem hem niet terug ook al is het zijn kind want hij heeft het recht niet om zo tegen jou te doen door wat z;n heilige moedertje allemaal zegt! Ze heeft hem helaas onder zijn duimpje...
Wat een verhaal!! En wat ben jij sterk hierin meis. Je hebt je rug recht gehouden en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben, vooral door de situatie waarin je je nu bevindt. Wat een slappe zak is die gozer zeg, dat hij zich zo door zijn moeder en zus laat beinvloeden, bah :x. Hij zou beter moeten weten na 7 jaar! Ik hoop voor je dat je, als je daar weer aan toe bent, een geweldige man tegenkomt met wie je je leven kan delen. Mijn man heeft alle contact met z'n ouders verbroken nadat ze hadden zitten stoken, dat kan ook . Iig heel veel sterkte de komende tijd en dat je maar lekker van je ukkie mag genieten.
Erg knap hoe je hiermee omgaat. Heel veel succes en ik hoop voor je dat alles zo uitpakt zoals jij dat wilt...
wat een sneu figuur zeg.. en wat knap hoe je er nu mee omgaat.. vooral die vaderschapstest, wat een belediging! ik zou ook niets willen met een vent (???) die zich zo laat beinvloeden door zijn mama.. heb je niets aan! veel succes!
meid ik wil je super veel sterkte wensen, k vind je echt super knap hoe je er mee om gaat. en heelfijn dat je heel veel steun en sterkte krijgt uit je omgeving! en kies lekker voor jezelf en je kleintje, want aan zo;n vent heb je totaal niets. en te erg voor woorden van je schoonmoeder/ schoonzusje, wat een evil mensen zijn dat zeg, waar slaat het allemaal op :S echt niet normaal. nogmaals heelveel sterkte en suc6 en super goed ook dat je die maatschappelijk werker hebt, dat kan nooit geen kwaad!
Je ex is zeker een slappe zak. Hij had nooit zo ver mogen gaan om een vaderschapstest te eisen en je spullen voor de deur van je ouders te zetten. Maar ik vind het toch wel een uitgekookte streek van zijn moeder en zusje om dit moment uit te kiezen om op hem in te praten. Het is namelijk heel logisch dat je ex de komst van een baby heel spannend en eng vind. Sommige mensen hebben dan de neiging om weg te lopen voor hun zorgen of angsten en de zwangerschap gaat dan ook nog eens niet soepeltjes. Nu zat ie 5,5 week bij zijn moeder en dat was dan ook het aangewezen moment voor die trut om angsten e.d. lekker te gaan versterken. Maar goed....hij zou ook oud en wijs genoeg moeten zijn om daarmee te dealen zou je denken. Hoewel hij ook nog eens depressief op mij overkomt. Heel veel sterkte meid. Ik vind dat je je mannetje staat. Zorg goed voor jezelf en je kindje. Echt fijn voor je dat je bij je beste vriendin terecht kunt.
Wat een verhaal meid. Groot gelijk, liever geen vent dan iemand die zich zo laat ringeloren door zijn familie. Bah, wat een zwakkeling zeg :x En dat terwijl jij een risico zwangerschap hebt, echt om van te walgen is het gewoon. Heelveel sterkte met deze rotsituatie. Je redt het wel, je komt enorm sterk over.
he meis. heel veel sterkte de komende tijd, en denk maar lekker aan je kleine hummeltje in je buik!! erg fijn dat je bij je vriendin terecht kan, en dat het niet een noodoplossing is,anders moet je ook nog op stel en sprong een ander huis zoeken.. veel sterkte meid
Hoe gaat het nu met je? Wat een nachtmerrie zeg...toen ik het las dacht ik echt vreselijk het zal je maar overkomen! Sterkte! Mirre
Nog even een kleine update.. Inmiddels mijn intrek genomen bij me vriendin. Babykamer hier is helemaal klaar en dat is erg geruststellend. Wat mijn ex betreft die is niet echt op hangende pootjes terug gekomen. Hij heeft helemaal niets meer van zichzelf laten horen ook niet om te vragen naar de kleine.. dat valt me ondanks alles toch wel heel erg tegen van hem. met ons gaat het verder goed, heel rustig aandoen. tot nu toe geen weeën meer gehad dus de kleine zit nog waar hij hoort te zitten zelf ook wel tot rust gekomen nu. ben momenteel vooral bezig om zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap en de toekomst zal verder leren, toch.. het komt allemaal wel goed, hoe dan ook Nogmaals bedankt voor alle onwijs lieve reacties, heeft me echt goed gedaan!! liefs marije
Nou, dat klinkt goed....voor zover deze hele situatie goed gegaan is natuurlijk. Ik blijf erbij dat die nog vreselijke spijt gaat krijgen, is het niet nu dan wel als jullie kindje geboren is. En hoera voor de niet aanwezige weeen he
Whaw ik heb heel veel bewondering voor jou! Hoop dat de weeen nog even uit blijven voor je en dat je helemaal je draai gaat vinden en het allemaal goed gaat komen met jou en de kleine en ook een dikke 10 voor je vriendin die jou en je kleintje een fijn dak en helpende hand bieden toppie hoor dat zulke lieve mensen er nog zijn. Sterkte verder en heel veel geluk voor jullie. Liefs,
JEMIGGG wat een verhaal, heb alle berichten even gelezen om het goed te begrijpen.. WAT EEN %$^^& verschrikkelijk..! een vriend van mij heeft het een paar jaar terug geprobeerd omdat ie er heilig van overtuigd was dat hij de vader was van het kindje van zn ex(die met een andere man het kindje aan het opvoeden was) de aanvraag werd meteen afgewezen omdat de keuze voor die test bij de moeder ligt. 2 jaar later was haar relatie over, heeft ze die vriend van me verplicht de vaderschapstest te doen en kon meneer alimentatie gaan betalen.. iig.. hij kan je niet dwingen als jij vind dat het niet nodig is omdat jij weet hoe het zit heeft hij pech! betalen moet ie toch wel aangezien hij het erkend heeft wat fijn trouwens dat je zo sterk op je vriendin kan bouwen, echt top!
jeetje meid, ik heb alles even gelezen en vind het echt ongelooflijk. Geen woorden voor. Zo intens gemeen dat dat mens zo loopt te stoken en dan ook nog in deze toestand. Ik wens je heel veel sterkte voor nu en de toekomst en duim voor je dat je ukkie gezond ter wereld komt en je lekker kunt genieten. Nogmaals sterkte meid! Je bent een toppertje.