van droom naar nachtmerrie

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mama84, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zie dit nu pas maar mn mond valt er van open, en ver ook... wat een skkl !!
    en die moeder...->> *%^%^*&%%!!!
     
  2. Reggie

    Reggie Lid

    13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ook ik zit je verhaal met open mond te lezen.
    En ik maar denken dat mijn ex een k.zak is, maar die van jou is geen haar beter, het zouden broers kunnen zijn ;).

    Gelukkig ben je sterk, en je moet maar denken samen staan jij en de kleine sterk, en uiteindelijk trekt je exschoonfamilie aan het kortste eind.

    Heel veel succes verder met je zwangerschap en geniet ervan!!! Ook al is het een tijd moeilijk geweest, gelukkig heb je je vriendin waar je af en toe eens lekker je ei kwijt kan.

    komop wij vrouwen zijn uiteindelijk toch de sterkste!!!
     
  3. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    zit hier met open mond te lezen, wat een l*l zeg!

    heb heel veel respect voor je hoor, je komt erg sterk over.
    heel veel sterkte,

    knuffel
     
  4. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Woow wat een ongeloofelijk verhaal.
    Zo´n ommekeer van de een op de andere dag.
    Is hij toevallig marokkaans? Wahaha nu krijg vast en zeker wel wat reacties over me heen,
    maar ik herken het van mijn eigen schoonfamilie wel een beetje, moeders en zusjes die zich overal zo erg mee bemoeien. KOTS!
    Gelukkig was dat hier voor de zwangerschap al opgelost.

    Heel veel succes en sterkte met alles en je komt er wel!!
     
  5. Annemieke82

    Annemieke82 Actief lid

    15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Ongelooflijk, heb het hele verhaal net gelezen en mijn mond viel ook mijlenver open! Wat een slappe klootzak en die moeder en zus.... ik heb er niet eens woorden voor!

    Maar wat ben jij een sterke vrouw!! RESPECT!! Je bent een topper en het komt dan ook vast goed met jou en je kleintje. Heel veel sterkte!
     
  6. francescak

    francescak Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik heb ook dit verhaal met open mond zitten lezen!!! wat een onnozel figuur zeg!!

    maar meid wat ben jij sterk!!! zo ontzettend goed hoe je alles positief kunt blijven zien ondanks je verdriet!!! zeker weten dat jij een goed voorbeeld kunt zijn voor je kind!!!

    hoe gaat het nu met jullie?? wanneer ben je uitgerekend? of ben je inmiddels al bevallen?

    ben heel benieuwd of je nog wat gehoord hebt van die slappe zaK!!

    Liefs!!
     
  7. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    heey heey,

    Ik ben 16 mei uitgerekend, kleintje groeit geweldig gelukkig. Verder gaat het eigenlijk redelijk goed. Met ups en downs natuurlijk maar gelukkig wel meer ups:) Van hem heb ik bizar weinig meer gehoord. 1x dat hij spijt had, tsja jammer dan. Daarna alleen maar een hoop moeilijk doen en sindsdien weer helemaal niets meer. Moet zeggen dat het me goed lukt zo zonder hem. Mis hem ook niet qua persoon, mis wel iemand om die speciale momentjes mee te delen:) maar dat is niet zo gek toch.. soms heb je gewoon ff behoefte aan een knuffel:D tsja dan is me kat de pineut hahaha gelukkig vind hij dat ook wel fijn:p

    Babykamer is helemaal af en de kraamzorg is ook langs geweest voor het intake gesprek. ging allemaal goed maar was een conservatieve muts zeg. zal wel aan mij liggen. werd aangekeken alsof ze nog nooit een alleenstaande moeder had gezien. had bijna de neiging om te zeggen dat ik lesbisch was. heb me netjes ingehouden:) wil overigens niemand beledigen en heb ook niets tegen lesbische vrouwen:). had alleen het idee dat het haar aardig op de kast zou jagen haha

    liefs marij
     
  8. francescak

    francescak Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    super dat het zo goed met je gaat!!! ik ken je niet maar ben trots op je:D
    en hier heb je een hele grote digi knuffel!!!!
    knap van je hoor!! en zoals ik het lees ben je ook echt beter af zonder hem!!!

    spannend hoor 16 mei is zo!!!! weet je al wat je krijgt (ja een baby hihihi) ?

    liefs!
     
  9. mamaatje123

    26 feb 2010
    77
    0
    0
    hoi lieve meid!! ik wil je even een knuffel geven online want ik vind eht zo knap hoe je hier mee dealt en jou wonderbabytje heeft een super top mamaatje!

    die ex van je heeft alleen een ding goed gedaan, nl he wondertje in je buikje! en voor de rest toedeledoekie onder de plak van zn moeder tssssss. dussssssss onthoud:
    houd je sterk, het zonnetje schijnt de zomer is onderweg en geniet van je zwangerschao en je vriendschap, en ja.. vrouwen zijn veel sterker!! we rule da world!hihi

    dikke knuffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mamaatje123
     
  10. blondoniempje

    blondoniempje Actief lid

    30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    jezus wat een loser van een vent zeg!! nou ben maar blij dat je er van af bent en nu voor de kleine geboren is en die dit hele gezeur niet mee hoeft te maken. Je word hier alleen maar sterker van!!! en jij en je kleine komen er wel zo te lezen!!! heel veel sterkte en succes alvast met je bevalling:)
     
  11. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Bedankt voor alle reacties:)

    Het is een jongetje:) ook een 3d echo laten maken en hij lijkt als 2 druppels water op zijn moeder van vroeger:D
    Mijn ex woont trouwens weer tijdelijk thuis.. want deze situatie was emotioneel te zwaar voor hem om zelfstandig te wonen. kom op zeg wat een zwakkeling.. ik weet gewoon 100% zeker dat moeders daar achter zit zodat ze een flinke vinger in de pap kan houden. maarja dat is niet mijn probleem. hij vraagt nog steeds niet naar de kleine of wat dan ook. van de week heb ik hem even gesproken en toen gaf hij aan dat hij nog niet wist of hij een bezoeksregeling wilde maar hij wilt wel ouderlijk gezag! nou dat gaat dus echt niet gebeuren.

    Ik zal die kleine nooit bij hem weghouden en ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om hem dwars te liggen. Als hij gewoon een stabiele factor is in het leven van de kleine dan zal ik belangrijke dingen ook altijd met hem bespreken. Maar ik ga geen gezamelijk ouderlijk gezag aan. Dan MOET ik alles met hem bespreken terwijl ik nog maar moet zien of hij straks iets met die hummel te maken wilt hebben.

    Dna test wilt meneer ook nog steeds:S blijkbaar denkt hij nog steeds dat er een ander is geweest. ja sorry maar blijf dat maar denken:) ik weet beter en hij zou beter moeten weten. Hij wilt de dna test via de rechter gaan spelen. De kans dat hem dat gaat lukken is heel klein. Hij heeft de kleine namelijk al erkend. Mocht het hem toch lukken dan heb ik helemaal niets te verbergen maar ik zal het hem op dat gebied niet makkelijk maken. Is misschien heel gemeen van mij maar het is voor mij een manier om de laatste eer aan mezelf te houden.

    Verder gaat het met mij eigenlijk wel heel erg goed. Het word ook weer lekker mooi weer en dat vind ik ook echt heerlijk. Er zijn inmiddels zelfs 2 mannen geweest die het idee hadden wel het papa figuur te willen spelen haha. ik heb er totaal geen behoefte aan maar als je met zo'n toeter rondloopt en er zijn nog mannen die je dan aantrekkelijk vinden terwijl het niet van hun is.. doet je toch goed:) maar de enige vent in mijn leven is voorlopig het kleine mannetje in me buik:)

    liefs
     
  12. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meid, ik heb diep respect voor je! Zoals je met de situatie omgaat..echt supersterk!

    Wat je ex betreft, ik snap geen hol van die man. Hij heeft het kind erkent, en wil ouderlijk gezag, maar wil ook een DNA test??! Eeeh..lekker tegenstrijdig!
    Je hebt gelijk hem niet z'n zin te geven. Aangezien hij niet omkijkt naar je of je kleine zou ik hem lekker in z'n sop laten gaarkoken en zeker nog niks toezeggen. Gewoon lekker op je kleine concentreren en de rest zie je na je bevalling wel, ja toch?

    Hoe ga je dat doen met je ex schoonfamilie? Dikke kans dat die straks ineens wel interesse tonen als de kleine geboren is :( Nou, ik trapte ze m'n huis uit! Geniet van je ukkie meis! En die vader voor je kleine? Vroeg of laat komt die vanzelf wel ;) Wel lief dat er al 2 gegadigden zijn :)
     
  13. mama84

    mama84 Lid

    9 feb 2010
    42
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Rotterdam
    Hoii:)

    Ik heb heel duidelijk tegen hem gezegd dat ik hem bel als de bevalling begint. Maar dat ik er alles aan zal doen om zijn moeder bij de kleine vandaan te halen. Hij zei toen; ja maar het is wel zijn oma. Ja daar had ze dan maar eerder aanmoeten denken. Heb heel duidelijk gezegd dat ik het gewoon niet wil hebben. nu niet, nooit niet. Een kind krijgt er niets van hoor als hij 1 oma niet kent. Zie het al helemaal voor me dat ze me over een paar jaar tegenover mijn eigen zoon zwart gaat lopen maken! dat is gewoon zielig voor zo'n kind maarja ze is er gek genoeg voor..

    Mijn ex is inderdaad heel erg tegenstrijdig. Met alles eigenlijk op het moment..
    Ik zou hem claimen en we zouden altijd samen zijn geweest maar ik zou wel zijn vreemdgegaan.

    Hij wilt wel ouderlijk gezag maar niet een bezoekregeling..

    Hij wilt een dna test om onder de erkenning uit te komen maar hij maakt zich wel druk om het feit dat ik niet wil dat hij ouderlijk gezag krijgt.

    Volgens mij is hij zelf zo ongelooflijk in de war. Ergens vind ik het ook wel heel sneu voor hem hoor, meen ik echt. Maar hij zit zo onder de plak bij zijn ouders dat ik daar niet iets aan kan en ook niet aan wil veranderen.. Ben er gewoon klaar mee. Hij is oud en wijs genoeg om zelf de beslissingen in zijn leven te maken en dat als hij dingen omzeep helpt dat hij zelf op de blaren moet zitten. Zelfs als hij zou willen en ik zou hem helpen dan neem ik alleen maar de rol van zijn moeder over en daar pas ik voor. Hij heeft ook nog een oudere broer die om dezelfde redenen al jaren geen contact met zijn ouders heeft. Hij heeft een prachtig gezin en blijkbaar heeft ze bij hem ook altijd geprobeerd zijn leven te controleren. Zijn broer is 6 jaar ouder als hij is. Hij was al uit huis en het contact was al verbroken toen wij wat kregen samen. Het verhaal ging altijd dat hij een losgeslagen puber was waar ze helemaal niets mee konden. Zijn broer heeft 2 weken terug contact met mij opgenomen en ook met mijn ex. Zijn verhaal is zo herkenbaar alleen heeft hij wel voor zijn eigen leven en zijn vrouw gekozen.. Daardoor vind ik het nog moeilijker te begrijpen dat mijn ex er wel intrapt terwijl ze zoiets (blijkbaar) dus al eerder heeft gedaan.
     
  14. pamsie

    pamsie VIP lid

    10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik denk ook dat je (ex)man nog wel van je houd en daardoor zo in de war is. zijn moeder trekt teveel aan hem wat de verwarring alleen nog maar erger maakt.
    hij had beter moeten weten. hij heeft tenslotte gezien hoe het bij zijn broer is gegaan.
    het had heel anders kunnen lopen als hij net als zijn broer voor jou had gekozen. voor zijn gezinnetje.
    en zijn moeder gewoon in haar sop gaar moeten laten koken.

    ik vind je heel sterk over komen en wens je al het geluk van de wereld met of zonder man jij komt er wel!!
     
  15. Aisha010

    Aisha010 Actief lid

    20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Wat een sterke vrouw en wat een slappe vent. Heb net alles met mijn mond open zitten lezen. Lekker hoor onder de plak zitten bij je moeder en zusje. Vindt het heel erg knap van je dat je echt voor jezelf en de kleine heb gekozen.

    Geniet ervan de komende tijd.
     
  16. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh, dus als die kleine geboren wordt, is het ineens wel haar kleinkind??! Ze is er toch zo heilig van overtuigd dat het van een ander is? Dan is het ook haar kleinkind niet ;) Zeker na haar gestook heeft ze dat recht goed verspeeld. Mijn kind mist ook een opa, maar aangezien ze nog zo klein is weet ze niet beter hoor. Blij ben ik er niet mee, maar ik bespaar haar op die manier een hoop ellende.

    JIJ bepaalt wie je in de buurt van je kleine laat. Ik snap best dat je ex in de war is, maar dat is dan z'n eigen stomme fout. Had ie maar niet zo naar mammie meoten luisteren. Hij had het voor je moeten opnemen, zoals een echte man dat zou doen!

    Ik zou lekker wachten met dingen afspreken tot je kleine er is meis. Geniet van je zwangerschap en concentreer je daarop. Je hebt het al moeilijk genoeg gehad en laat die ex met z'n familie voor nu even in de stront zakken ;) Dat komt wel als je kleine er is. En denk erom..jij bepaalt wie je bij je kleine laat..niet je ex-schoonfamilie!

    Liefs
     
  17. Nicky1983

    Nicky1983 Fanatiek lid

    31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een verhaal zeg! Die moeder heeft volgens mij ook een draadje los zitten en zoonlief trapt er met beide benen in.
    Ik wens je heel veel succes de komende tijd maar dat gaat volgens mij wel lukken als ik dat zo lees. Hou je taai en kom op voor jezelf en je kleine zoon in je buik!
     
  18. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hee meis,

    heb je hele verhaal gelezen en wat n slapjanus is je ex zeg...
    maar hij komt er nog wel achter!!
    denk niet dat hij nu gelukkig is :) hij zal wel gek worden van zijn bemoeizuchtige moeder en zich op n gegeven moment wel afvragen wat ie gedaan heeft!
    En dan is het te laat!

    Ik had ook zo'n schoonmoeder, mijn vriend was de laatste die het huis verliet en dat kon ze niet aan :)
    Ze bleef over hem (en mij) bepalen! Nou dus echt niet!
    Wij konden niets beslissen, zij wilde overal in meebepalen.. dat zag ik niet zitten en toen ging ze stoken tussen ons...ook rondbazuinen dat ik schulden had en arbortes had laten doen.... (hoe ziek kun je zijn zeg) gelukkig hadden we net de sleutel van ons nieuwe huis en zijn daar gelijk ingetrokken... (maar goed ook)
    Mn vriend had nog recht op zo'n €10.000 maar dat wilde ze niet meer geven omdat hij dan ook bij mij zou komen *tja dat is dom:)*
    Hij heeft dus voor mij 'gekozen' (erg dat zoeits moet) en nu alweer 3 jaar geen contact meer met zn ouders...

    Ik herkende heel veel in je verhaal en wil je heel veel sterkte wensen maar ik weet zeker dat jou dat lukt!!!

    Liefs lara
     
  19. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Alles is zo'n beetje al gezegd, vind je erg sterk overkomen! Super hoor dat je zo snel je leven weer op de rails hebt na dit nieuws!

    Moest alleen even achter mn oren krabben dat je ex wél ouderlijk gezag wilt, maar toch twijfelt of het zijn kind is. Hij is duidelijk in de war over de situatie, en ik denk dat je schoonloeder daarachter zit.

    Succes meis.. 16 mei is bijna joh.. nog minder dan 8 weekjes (jup, ik zit ze al af te tellen ;)) en dan is je wondertje er!
     
  20. luukske

    luukske VIP lid

    5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meis, echt....je bent een kanjer, geniet dadelijk van je kleine mannetje....je bent sterk!!
     

Deel Deze Pagina