Even jullie hulp nodig Vorige week woensdag heb ik een contract af gesloten om elke week met mn zoontje te gaan zwemmen. Daarin stond dat het contract minstens 3 maand loopt. En ook dat het inhalen van een les alleen kan bij langdurige ziekte. Maar, nu is mijn zoon maandag bij de huisarts geweest en weten we dat hij een oorontsteking heeft. We mogen dus niet meer zwemmen. Ik wil nu eigenlijk van het contract af tot hij weer helemaal beter is. Ik heb maandag gelijk gebeld omdat ik woensdag voor de eerste keer zou gaan en ze zouden me weer bellen. Niet gebeurd dus woensdag weer gebeld. Zou of woensdag of vandaag terug gebeld worden. Maar tot nu aan toe niks.. en ik denk ook niet dat ze gaan bellen maar wel het geld gaan incasseren. Kan ik hier nog af? Een soort bedenktijd ofzo?? Moet ik ze nog weer mailen of bellen? Ik ben ecen advies nodig haha.
Volgens mij heb je gewoon 14 dagen herroepingsrecht. Das (bijna) overal mee dus ik ga er vanuit dat je dat met een contract voor zwemles ook hebt. Ik zou het ook nog even via de mail doorgeven zodat je het iig ook zwart op wit hebt dat je af ziet van het abonnement
Ik zou ze nu zelf gewoon meteen weer bellen en zeggen dat je al gebeld hebt en terug zou worden gebeld maar nog steeds niet hebt gehoord en je het voor het weekend geregeld wilt hebben. Aangeven dat je van het contract af wilt omdat je eerst de oorontsteking van je zoontje af wilt wachten. Volgens mij moet je inderdaad binnen zoveel tijd nog er vanaf kunnen.
Sorry duurde even. Heb hem gebeld. Het automatische incasso van volgende week kon hij niet stoppen. Dus die betalen we nog. En als we dan tzt weer komen zwemmen is de eerste maand gratis. Heb het per mail bevestigs gekregen. Eind goed al goed!