Wat is een leuk speelgoedje/kleinigheidje om bij een traktatie te doen? Het gaat om kinderen van 10 jaar. Mijn dochter wil graag hierop trakteren: https://www.traktatiemand-shop.nl/a-55140452/goedkope-traktaties/traktatie-zak-patat-met-hamburger/#description
Ik zou er niets bij doen. Erg leuk! En speelgoed dat betaalbaar genoeg is om een klas mee te trakteren is meestal troep/gauw stuk/niemand ècht blij mee...
Dit ziet er zo toch al super leuk uit. Ervaring hier is dat al het speelgoed wat ze bij een traktatie krijgen na 1 dag ergens in huis, bak of kast beland en ze kijken er nooit meer naar om. En als ze 10 zijn denk ik al helemaal niet meer, vind dat echt geldverspilling.
Hartstikke leuke traktatie! Niks meer bij doen, dat voegt toch niets toe? Eens met uitspraken daarover hierboven.
Zoon heeft vorig jaar getrakteerd op een paar snoepjes met een (half) yahtzee blok, potlood en 5 dobbelstenen. Allemaal van de action, dus betaalbaar, en niet van die meuk wat binnen 10 seconden kapot is. Reacties waren leuk! Maar bij bovenstaande traktatie zou ik verder niks doen.
Ik had pokemonkaarten gekocht (ja wel echte haha) en gaf elk kind dus 1 kaart erbij (had ze wel zo gesorteerd dat er geen glimmende of speciale bij zaten natuurlijk, maar dat ze gelijkwaardig waren). Viel bij de hele klas in de smaak. Maar bij jouw traktatie zou ik niets doen, super leuk zo ik had ook pokemonthema traktatie dus dat pastte er mooi bij.
Niks. Deze is al heel leuk (en persoonlijk vind ik deze al te duur eigenlijk). Mijn kinderen van 10 en 12 zitten niet meer te wachten op een prul bij een traktatie. Iets lekkers vinden ze leuk, de rest verdwijnt ergens in een la of zo.
Super leuke traktatie. Wat de andere ook zeggen ik zou er niks bij doen. Wij doen geen speelgoed. Hij is een van de jongste dus zal al snel minder passend zijn bij de rest. ( zit in een combi klas van 4/5/6)
Mijn andere dochter trakteert op poffertjes met aardbeien en een geduldspelletje erbij. Ik zat eerst aan een plopper te denken maar de recensies zijn niet altijd even goed. Het is wel het laatste jaar dat ik er iets bij doe. Vorig jaar heeft ze al op pen met een notitieboekje getrakteerd. Ik vind deze traktatie dus ook erg leuk. Ga hem wel zelf maken, denk namelijk dat ik dan wel goedkoper uit ben. Scheelt sowieso al verzendkosten.
Niks erbij. Dochter krijgt zo vaak van die knikkerspelletjes, vingerpopjes, etc. Zonde van geld. Ik had vorig jaar drinkbeker van action met stickervel, knijpfruit en ballon. Alles in minnie mouse stijl. Dit jaar bij de gastouder https://images.app.goo.gl/XKZrB1xaAqWwSowU6
Gewoon niks. Al die plastic troep, daar zit niemand op te wachten en is ook niet nodig. Alleen deze traktatie is toch superleuk
Met dubbelzijdig tape dobbelstenen op een reepje papier geplakt. Snoepjes erbij, potlood, blokje en dan in folie.