Ongesteld en toch zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nameless, 24 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Heeft hier iemand ooit wat van gehoord??
    Of zelf meegemaakt??

    Alvast bedankt!
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    heb er wel van gehoordt
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heb er ook van gehoord. En hier in het forum is een keer het verhaal geweest dat iemand al voor de 4de keer zwanger is. Altijd de pil geslikt en steeds ongesteld geworden en er na 6 of 7 maanden achterkomen dat je toch zwanger bent en al bijna moet bevallen....
    Weet alleen niet meer wie dit toen had geschreven.
     
  4. Berb

    Berb Nieuw lid

    23 aug 2005
    4
    0
    0
    Het kan, maar ik zou er niet van uitgaan. Ken iemand die de eerste keer nog ongesteld werd en toen de maand erna niet. Ze dacht toen dus 4 weken zwanger te zijn, maar bleken er al 8 te zijn.
    Het kan dus, maar ik zou er niet teveel op rekenen
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    TIs gewoon een vraagje, ik ben altijd heel duidelijk ongi....maar ja je hoort wel eens van die verhalen!!!
     
  6. cinny

    cinny Lid

    17 aug 2005
    43
    0
    0
    hoi,


    mijn vriendin is altijd ongesteld geweest tot haar 8ste maand van haar zwangerschap. zij was namelijk 6 maanden toen ze erachter kwam. ze werd wat dikker, en had veel buikpijn, ze ging naar de gyn. ze dacht dat het haar spiraal was maar wat bleek ze was 6 maanden zwanger. (en daar boven op nam ze ook nog de pil voor zekere beschermin) dus het kan altijd.

    groetjes ;)
     
  7. missbaby

    missbaby Lid

    5 sep 2005
    17
    0
    0
    n/b
    Ja dat heb ik gehoord, want mijn choonzus was ook, ongesteld toch zwanger
     
  8. Ja hoor dat kan! Mijn moeder was 4 maanden ongi toen ze erachter kwam dat ze zwanger was van mijn zussie..:)
     
  9. hudayfah

    hudayfah Lid

    16 aug 2005
    5
    0
    0
    psyg kliniek in brussel
    bruxelles
    maar zijn die verschijnselen anders ? dan iemand die niet door menstrueert ??
    is die bloed anders


    thanx angela
     
  10. an383

    an383 Nieuw lid

    6 okt 2005
    4
    0
    0
    huismoeder
    Rotterdam
    hoi ik heb ook zwangerschapsverschijnselen maar ben nu toch ongesteld geworden het is wel anders dan normaal heb vanaf maandag hele lichte bloeding gehad maar nu ben ik dus gewoon ongie. maar moet nog steeds veel plassen heb last van mijn borsten had ik normaal niet als ik ongie was enz ga van de week testen wie weet ben ik toch zwanger nu ik bij jou vraag de antwoorden heb gelezen dat het dus wel kan want ik zat ook met de vraag of je toch ongesteld kunt worden terwijl je zwanger bent ik ben benieuwd hou jullie op de hoogte :) :)
    sory dit was niet echt een antwoord op jou vraag :oops:
     

Deel Deze Pagina