Mijn dochter van 3 maanden heeft al een maand of zo dat ze s'nchts huilt in haar slaap. Vaak tussen 5 en 6 uur. Ze slaapt tot 8.00 uur. Soms is het een klein gilletje en soms is het een minuutje huilen. Vannacht was het 10 seconden. Wij gaan niet meer kijken of tutje geven, omdat we weten dat ze na en tijdens het huilen gewoon doorslaapt. Waarom zou ze huilen? Overdag huilt ze nauwlijks; alleen als ze honger heeft of erg moe is. Ook heeft ze volgens mij geen buikkrampjes, athans daar merk ik niets van en ze poept 2 x per dag. Hebben jullie een verklaring?
echt huilen, of van die huilkreetjes....van die zeurende kreuntjes....tenminste dat doet mijn zoontje wel es...ook in de nacht....hij slaapt al klokje rond door...maar heb soms het idee...dat ie wakker wilt worden...maar toch maar niet...en dan weer wel....en dan weer in slaap...enz enz....want telkens als ik even in zn wiegje kijk, ligt ie echt te slapen...
JA, inderdaad ook weleens kreuntjes... blijft vreemd... Maar slaapt jou kindje klokje rond? Mijn meisje ook ze gaat om 20.00 uur naar bed tot 8.00 uur maar ze krijgt om 23.00 uur nog wel de fles....
hier van gemiddeld 21u tot 9u ....tot 2 weken terug kwam ie nog rond 5u voor een voeding...tis een slaapkop! maar dus die kreuntjes...soms lijkt het hardop gejammer...haha...ja ik weet het ook niet...maar sinds zn 2e maand/2,5 is zn stem echt helemaal geweldig...dus die is hij flink aan het ontdekken... plus al die extra indrukken en al die nieuwe dingen die hij leert en ziet enz....verwerkt ie dnek ik in zn slaap soort van dromen, denk ik persoonlijk
Onze dochter doet het ook, ze is nu iets ouder dan jou kindje, maar ze doet het nog steeds. Als je dan gaat kijken slaapt ze ook echt nog.