Wie is hier bekend mee Geef je dit koud? Of warm of kan het alle 2 En hoeveel schepjes op 180 water? Is dat zelfde als de gewone neocate
Neocate junior is de opvolgvariant van neocate. In onze tijd, twee jaar geleden, heette dat nog advance. Is vooral bedoeld voor extreem zwaar allergische kinderen, die ook nauwelijks bijvoeding kunnen verdragen. Of dat is me destijds toch door de fabrikant verteld. Als je kindje gewoon kma heeft, kan je prima gewone neocate blijven geven tot anderhalf en stilaan de fv afbouwen.
Ben gisteren bij de kinderarts geweest ik kreeg deze mee Vroeg me alleen af of warm of koud werd gegeven en hoeveelheid Maar ondertussen weet ik het
Ik kende de naam niet en zocht het even op: Neocate Junior is nieuw en gaat Neocate Advance en Active vervangen. Handig dat ik dat weet Zijn al je vragen beantwoord?
Mijn zoon krijgt dit ook sinds hij 1 jaar is, omdat hij nog steeds geen koemelk kan verdragen. Wij geven het koud, nu nog in een flesje, maar gaan binnenkort 1 fles vervangen voor een beker. Hij krijgt 's ochtends 150/3 en 's avonds 180/4. Heel soms krijgt hij 's nachts of overdag nog een klein flesje met 1 of 2 schepjes, als hij ziek is bijv. Daarnaast eet onze zoon gewoon heel normaal. Dus de melk is geen vervanger van ander voedsel. Hij krijgt trouwens hier alleen maar de naturel variant. In het begin per ongeluk 2 andere versies gekregen, aardbeien en vanille. Te smerig voor woorden!!! Echt mierzoet! Dat krijgt hij niet meer. Haha!