baby 10 weken die flesje niet op wil drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Dania, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    De titel zegt het al. Mijn zoontje doet de laatste dagen heel moeilijk tijdens het drinken van zijn flesje. Hij begint gretig maar na een paar cc wil hij de fles niet meer en begint te huilen en onrustig te worden. Als ik de fles dan weer geef nadat hij is gekalmeerd duwt hij de flesspeen weg met zn tong en begint weer te huilen. Ik ben al bij de ha geweest.Die kon niks in zn mondje zien (spruw of tandje) en het cb wist ook niet waar het aan kon liggen.

heeft iemand dit ook meegemaakt?Ik ben bang dat hij te weinig binnenkrijgt. Hij is verder gewoon zichzelf. Slaapt wel meer overdag maar is gewoon lekker alert als hij wakker is.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Keelpijn? Oorpijn? Tja, altijd moeilijk hè met zo'n kleintje? Misschien een keer een andere fles proberen? Sterkte

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier heeft D. ook een tijdje slecht de fles leeg willen drinken. Wij hebben toen een grotere speen geprobeerd. Toen ging het in een heeeeel rap tempo. De hele fles leeg. Maar eigenlijk ging dat wel te snel. Dus we zijn weer terug gegaan naar de eerdere speen en het gekke is, dat ie nu wel zijn fles in een normaal tempo leegdrinkt! :rolleyes:

4. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    volgens mij heeft hij geen oorpijn ofzo omdat hij tussen de voedingen door heel rustig en vrolijk is. Geen teken van pijn. Tja wat de fles betreft. Hij krijgt melk uit de avent fles met speentje nummer 2. Dus opzich is het al een grotere. Nummer 1 kan ik wel weer proberen eigenlijk, misschien maakt het wat uit. Ik probeer het gelijk bij zijn volgende voeding. Nog meer tips en ervaringen zijn welkom :)

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik had eerst een Avent fles met speen 1, toen dat niet meer ging speen 2. Daar was ik nog niet tevreden over, dus we zijn overgestapt op de S-fles van Difrax met kersspeen S, vervolgens kersspeen M geprobeerd en nu zitten we dus 'gewoon' weer op kersspeen S. En dat gaat meestal goed. :)

6. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Drinkt je kindje nu dan beter door de kersspeen s van difrax? Het was eigenlijk niet bij me opgekomen om heel de fles te veranderen.

We hadden de eerste weekjes de fles van dodi. Mijn zoontje dronk toen echt met moeite. Nadat we de aventfles hadden geprobeerd dronk hij meteen stukken beter, vandaar dat ik het raar vind dat hij nu weer moeilijk drinkt.

7. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, D. drinkt beter met de difraxfles. Maar misschien als ik nu weer Avent zou gaan doen, dat dat ook wel goed gaat. Ik wissel hier maar wat af. En als het te lang duurt probeer ik even wat anders net zo lang tot dat weer niet goed gaat.

8. winnietje

winnietje Niet meer actief

Mijn zoontje is net zo oud. Die doet het ook. Dus denk dat het een beetje aan de leeftijd ligt. Hij drinkt de ene keer een fles van bijna 200cc weg en de andere keer misschien net 120.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn dochter deed dit ook bij 10 weken. Ik heb haar toen een paar keer in haar wipper gezet voor de fles en toen ging het ineens prima. Ze wilde het gewoon even zelf doen ofzo.

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    mijn zoontje heeft het ook gehad rond die leeftijd. tot 12 weken en toen was alles weer normaal.
    bleek het 12 weken sprongetje te zijn ;)

11. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hier ook! Ook 10 weken oud, zou je haast denken dat het de leeftijd is!

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hij kan last hebben van zijn keel of maag en het kan idd een fase zijn. als de ha hem onderzocht heeft, dan is het een fase. wacht maar even af.

Deel Deze Pagina