van forte naar standaard???

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door san 14, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal!!!

Vorige week zijn wij van nutrilon forte 1 overgegaan naar nutrilon forte 2 omdat onze knul ne een half jaar is.
    Hij is toen ook begonnen met zijn groente en fruit(nu sinds anderhalve week)
    maar eerst kreeg hij altijd 5 flessen waarvan 3 van 240cc en 2 van 200cc omdat hij dus een hongerlijertje is!~haha!
    Maar nu krijgt hij dus 4 x 200cc van forte 2 en bijvoeding en maar hij krijgt zijn flessen bijna niet leeg hij laat nu altijd wel iets van 40 cc staan? i
    Nu mijn vraag is het dan beter om nutrilon standaard te gaan proberen? of zal hij dan weer honger krijgen????
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!! groetjes!!

2. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    niemand???

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik zou het gewoon proberen. mocht hij toch meer honger krijgen, dan kun je zijn fruit en groente opvoeren, hij mag er 200 gram van hebben. het is trouwens normaal dat ze van opvolgmelk meer laten staan, kan ook zijn met de standaard. mijn zoontje zat binnen een week dat ik met opvolgmelk op 3 flessen.

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Iris heeft nu ook Friso Extra voor hongerige baby's, maar als ik volgende week met opvolgmelk ga beginnen probeer ik ook gewoon de standaard.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Overgaan naar standaard. Vaak is forte nr 2 niet meer nodig omdat nr 2 veel beter vult en ze krijgen ook nog eens bijvoeding. Het is dus niet zo gek dat je kleintje zijn flessen niet opdrinkt.

Wij zijn ook met 6 mdn overgestapt van forte naar standaard. Geen hongerige baby meer hier :)

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Evy heeft ook altijd de Friso extra gehad, ze had alleen altijd erg last van haar ontlasting hierdoor.
    Bij een 1/2 jaar toen we op opvolgmelk 2 moesten overstappen ben ik langzaam gaan mengen en toen overgestapt op de standaard voeding. Met de bijvoeding etc had ze toen voldoende aan de flesvoeding. Nu heeft ze ook gelijk geen last meer van haar ontlasting.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij zijn met 6 maanden ook van nr1 forte naar nr2 standaard over gestapt. Nooit problemen mee gehad...

Maar in principe mogen ze (volgens ons CB) vanaf 6 maanden liefst 600cc opvolgmelk. Dus dan zou hij aan 3*200 ook genoeg moeten hebben..

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij zijn ook van Forte naar Standaard gegaan. Was hier geen probleem.

Je kan ook kijken of hij misschien aan 3 flesjes van 200cc genoeg heeft.

9. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    nu krijgt hij dus sinds een paar dagen forte gemengd met standaard en hij drinkt alles tot de laatste druppel(4x200cc) en begint dan te huilen dat hij meer wil??????? vreemd he?
    dus we maken het blik op en dan misschien toch maar weer volledig naar forte en anders blijven we mengen? iedereen thanx voor jullie reacties!!!!

Deel Deze Pagina