Timo drinkt eigenlijk elke dag op vaste tijden (omdat hij dat zelf wil). Om 7.00 h - 10.30 h - 14.00 h - 17.30 h - 21.00 h. Aanstaande zaterdag gaan we echter voor het eerst op babymassage en dat duurt van 10.00 tot 11.30 dus precies als hij moet drinken! Wat adviseren jullie t.a.v. zijn voeding? Ik heb bedacht om hem om 9.00 h een extra voeding van 100 ml te geven (drinkt normaal gewoon 200 ml per keer) en dan na de les, om 12.00 h nog eentje van 100 ml. Of hem om 6.00 h wakker te maken voor de eerste voeding en dan om 9.00 h weer voeden... Ik vind het een beetje een lastige... Groetjes, Nadia
Ik zou hem idd eerder wakker maken, anders zit er maar 2 uur tussen de voeding van 07.00 uur en 09.00 uur. Als ik in de knoop kom met mijn voeding en een afspraak doe ik dat ook zo.
Kun je hem daar geen voeding geven? Bij de cursus die ik heb gevolgd was dat geen probleem. Ik heb daar vaak zat zitten voeden (bv) en ook andere mama's gaven flesjes. Veel plezier.
Uiteindelijk was het inderdaad ook mogelijk om hem daar te voeden, maar ik vond dat zonde van de tijd die ik juist voor het masseren wilde gebruiken (daarnaast ben ik met boeren en al toch min. 45 min. bezig als ik hem niet gelijk wil laten spugen ). Heb hem om 6.00 h wakker gemaakt en om 9.00 h zijn 2e flesje gegeven, ging helemaal goed.