Heel fijn schema http://www.allesoverkinderen.nl/ne_voerschema.htm Voor wie niet steeds naar het CB wil bellen over voedingshoeveelheden groetjes Lisette
Ik heb zo'n lijstje gekregen de eerste keer op CB..? Jullie niet? Ik krijg meestal iedere keer dat ik kom een soort foldertje en daar zat het voedingsschemaatje ook bij en dat loopt tot 1 jaar.
Geweldig! Ik zat al te twijfelen of ik niet teveel flesvoeding gaf, maar nu weet ik dat het goed gaat
Bij 6 maand lees ik 2x 200 en 1x 100, in totaal dus 500 cc. Volgens het cb drinken kindjes van 6 maanden zo'n 500 tot 700 cc op een dag (afhankelijk van hoeveel bijvoeding ze eten). Advies wat ik heb gekregen is, zodra Lynn minder gaat drinken dan 600 cc aan melk, ik extra vocht moet aanbieden in de vorm van water, thee, diksap of wat extra fruit
Nou, ik lees het weer anders... Volgens mij staat er voor een kindje tussen de 6 en 7 maanden: 2 x 200 ml, 1x 100 ml en dan 's avonds nog een papfles van 200 ml.. Totaal dus 700 ml. Of snap ik het nou weer niet...? :
aaaah dat zou ook kunnen ....hihi lekker verwarrend weer. Nou ja ik denk dat het gewoon het beste is om naar je kindje te kijken, wat zij aangeeft....Ik geef zoveel fruit en groente tot Lynn niet meer wil en ik bied 4 flessen aan (die niet leeg gaan, maar goed)