Garmin Of Apple Watch

Discussie in 'De lounge' gestart door Dubbelgeluk, 24 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Ik wil graag een smartwatch kopen, gebruik zal met name zijn tijdens het hardlopen. (Ik loop nu bijna 10km per keer, ik verwacht dat ik dat ga uitbreiden naar Max 15-20km per keer).

    Ik heb een iPhone, dus ik overweeg een Apple Watch, maar de (vrouwelijke) horloges van Garmin vind ik ook erg mooi.

    Wie heeft ervaring met deze type smartwatches en wat was de doorslaggevende factor om voor jouw smart watch te kiezen (en maakt hij dat ook waar?)
     
  2. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ik heb alles van Apple maar een Garmin horloge omdat ik die mooier vond. Ik ben er mega blij mee
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik heb een Garmin Venu (ronde model), heel blij mee, ook mooi vrouwelijk horloge. Had hiervoor een Samsung, maar die was echt wel minder, zeker qua batterij.
     
    Devilschase en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  4. Flipje25

    Flipje25 Actief lid

    23 feb 2018
    117
    102
    43
    Vrouw
    Ik heb een Garmin vivoactive 4s en ik ben er heel blij mee. Nooit een Apple Watch geprobeerd, dus ik kan ze niet vergelijken. Maar ik ben wel heel tevreden met mijn Garmin.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  5. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    Oh leuk; ik heb een Apple Watch en mijn man Garmin Fenix 5x. Volgens mijn man: Garmin is echt een sporthorloge en Apple is echt een smart watch (mijn vertaling: een kleine iPhone). Kijk, mijn man golft, fietst en loopt hard. Dan is Garmin perfect (met kaarten etc. Hij meet zelfs hoe ver nog moet slaan). Apple echt meer dan voldoende voor hardlopen (indoor en outdoor), wandelen, stappenteller, fitness etc. En...zolang verbonden met je iPhone krijg je daar al je meldingen binnen. Ik kan bellen en berichten sturen vanaf mijn watch. Mijn man ziet wel dat hij gebeld wordt, maar kan er niet mee bellen. Succes met het maken van je keuze!
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Mijn man heeft ook de phenix 5, maar de venu is toch wat meer ook een smartwatch, een combinatie van beiden. Ik kan er niet mee bellen, met mijn Samsung kon dat idd wel, maar dat heb ik echt 1 x gedaan, vond het mega onhandig
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  7. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    oh ja, daar zitten dus wel verschillen in. En zal ook nog eens persoonsafhankelijk zijn (voorkeuren). Ik ben Apple fanaat en bellen met Apple Watch, Whatsapp berichten versturen vind ik juist heel handig.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina