Zat alvast te denken als het straks lekker weer is en ik mijn rokjes en jurkjes aan wil doen wat ik er dan onder moet doen. Sommige rokjes/jurkjes vind ik voor mijn gevoel wat te kort om er alleen een onderbroek onder te doen(vooral als ik ga zitten) Legging wil ik ook niet altijd aan omdat je dat ziet. Wat doen jullie er dan onder?
Hoe kort zijn je jurkjes/rokjes dan wel niet? Net bil-bedekkend ofzo? Ik doe zelf nooit iets anders dan alleen ondergoed onder een jurkje in de zomer... Een legging vind ik trouwens echt vreselijk onder een jurkje of rokje
Haha nee joh nee maar als ik zit vind ik het net zo'n fijn gevoel dat ik het idee heb dat je in mijn kruis kan kijken (niet dat ik met mijn benen wijd zit maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel) nee ik draag keurige kleren
Dat droegen we er vroeger (hoor mij nou vroeger) eronder idd. Maar heel fijn vond ik die niet zitten. Kan je die nog ergens in een niet sportzaak halen dan?
Ik heb er één van Scapino en vind dat lekker zitten, we fietsen veel (fietsvakantie gedaan ook) en dan heb je niet dat je rok opwaait en hoppa!
ik heb eigenlijk altijd rok/jurk aan en eigenlijk altijd met blote benen, ook 's winters tenzij dat ik naar buiten moet, dan gaat er wel een legging of panty onder maar zodra we thuis zijn doe ik ze weer uit, laat mij maar op blote voeten en met blote benen lopen Als de rokjes te kort zijn om alleen onderbroek onder te doen zou k toch voor een legging gaan
Het is voor mij ook het gevoel erbij. In de winter draag ik vaak leggings met rokje/jurkje of treggings nu. Blote benen wordt sowieso weer wennen. Heerlijk als je het zo gewend bent toch
Je kan eventueel ook op de markt kijken voor zogezegd ondergoed met pijpjes. Dat is zeg maar beetje model van een fietsbroekje, maar dan van katoen. Dat vind ik zelf voor de zomer fijner.
Het is maar net wat je precies zoekt. Wil je dat iemand die onder je rok kijkt niet zoveel bloot ziet? Dan kan je voor een fietsbroekje oid gaan (de vraag is of je daar blij mee moet zijn als iemand dat ziet). Of wil je je benen zichtbaar bedekken? Dan zou ik een panty kiezen, of legging tot je enkel (mijn mening: nooit korter en al helemaal nooit wit!). Mijn probleem is dan weer dat mijn dikke bovenbenen langs elkaar schuren en dat doet pijn! Vandaar dat ik vaak afgeknipte panties eronder draag, of onderbroeken met pijpjes. Maar, ik zorg altijd dat niemand dat kan zien!
Ik draag alleen mijn hipster onder mijn jurkjes. Als ik blote benen heb houd het in dat het te warm is voor een broekje eronder Pfff straks mogen we weer,ik bruin altijd mijn benen wat in de zon voor ik met m'n blote benen over straat ga. Met andere woorden: hier voorlopig nog geen blote benen dus..
Ik doe er als het 35 graden is een hipster/boxer onder wat dus bijna nooit het geval is Anders heb ik er altijd een legging onder (tot mijn enkels en geen wit)
Panty's vind ik op mooie dagen te broeierig. Dan is een onderbroek met pijpjes een goed idee. Daar ga ik even naar op zoek vrijdag. Dank jullie wel voor de tips.