Weet je zeker dat ze haar flesje niet meer hoeft omdat ze te moe is en niet omdat ze al genoeg bij je heeft gedronken? Is het een idee om haar te wegen voor en na het aanleggen? Zo weet je in elk geval wat ze binnen krijgt, en of daar vooruitgang in zit. Ongeacht je kolfopbrengst: je baby is de allerbeste kolf die je hebt! Dus veel aanleggen is denk ik belangrijker nog dan veel kolven. Maar super dat je deze overstap waagt, en goed dat je een LK hebt ingeschakeld, ik ben benieuwd wat zij zegt morgen! Succes! Groet, Brenda
Ga snel de syntocinonspray vragen bij je huisarts, zal zeker schelen! Voor live voeden heb ik het nooit gebruikt, maar met kolven kon ik niet zonder.
Hoi, Ik vind het super dat je dit doet. Complimenten! Kleine tip uit ervaring: Staar je niet blind op het kolfapparaat. Ik kreeg er ook geen drup uit terwijl het met veel aanleggen daarna weer heel snel goed kwam! Mn dochter werd geel (was ook heel erg afgevallen en moest onder de lamp in het ZH, ik moest KV geven en ik moest dan maar kolven en dat werd een drama omdat niemand in het ZH me echt goed had uitgelegd hoe te kolven... Terug thuis kreeg ik 2 verschillende kraamhulpen. Van de een moest ik ook veel kolven en aanleggen en die zei dat het wel 14 dagen zou duren voor ik weer volledig op de BV over kon, de andere die na 2 dagen kwam zei: stoppen met kolven en gewoon laten drinken. Op dag 4 uit het ZH was ik weer volledig op BV overgestapt!
Ik vind het ook echt super dat je het toch probeert, ondanks de lastige situatie!! Over dat in zweten uitbreken, het zal te maken hebben met de plotselinge hormoonverandering.
Dat hebben we dus gedaan, ze heeft heerlijk bij mij liggen drinken (onder de toeziende ogen) en bleek daarna 10 gram te zijn afgevallen Met kolven ben ik gestopt, het was/is niet vol te houden, wegens ernstig slaap te kort (in combi met mijn ms) was ik in deze dagen een wrak geworden. Ik kan en mag haar gewoon aanleggen als ik dit wil, ongeacht of ze nu wat binnen krijgt of niet gewoon lekker voor de troost. Maar eerst maar eens mijn tepels verzorgen want daar zitten op dit moment de korsten op. Ondanks alles wil ik jullie bedanken voor jullie steun. Groetjes Antia