Wanneer waren jullie kwaaltjes weg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cyd, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    De titel zegt het al, wanneer waren jullie kwaaltjes zo goed als weg en was dat plots of langzaam? Ik ben nu 11 weken en sinds vanochtend heb ik na weken misselijkheid nu geen last meer, enkel nog wat maagzuur. Is dat normaal?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Jahoor. In die eerste periode kunnen kwaaltjes nog komen en gaan. Pijnlijke borsten waren na ruim 10 weken ook spontaan over. Misselijkheid was met een week of 11/12 ook wel over. Vermoeidheid helaas nog steeds niet voorbij :)

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    10/11 weken :)

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Rond de 10 weken en rond de 16 weken had ik ook niet meer dan ik me af en toe misselijk voelde.
    Pijnlijke borsten bleven wel.

5. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Pijnlijke borsten zijn gebleven, maar de misselijkheid en de vermoeidheid waren na twee weken weg. De vermoeidheid is sinds week 33/34 wel drie keer zo hard teruggekomen.

6. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Blijkbaar is het dus wel normaal:) Gisteravond was ik opnieuw heel misselijk, maar vanochtend was het weer ietsje beter. Ik ben al blij dat het niet de hele dag meer is!
    Vanochtend wel 1 druppeltje bloed gezien in mijn afscheiding... Hopelijk heeft dit niets te betekenen:(. Mag vnvd voor de zekerheid langsgaan bij de gyne.

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij mijn 1e zwangerschap begonnen de vervelende kwaaltjes (misselijk, moe, hartkloppingen) rond week 5-6 en de 1e 2 waren rond week 16 over. hartkloppingen continu gehad.
    Nu had ik vanaf week 6 ineens dat ik smorgens misselijk uit bed kwam, dat bleef ook de hele dag en 1.5 week later nam het flink af en heb totaal 2 weken misselijk gevoel gehad. Moe ben ik met vlagen maar ook niet echt heel erg.

8. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop met je mee.. Laat even weten hoe het gegaan is!

9. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Bedankt:) alles was in orde. Beebje was wel aan het slapen, maar het hartje klopte sterk. Ook al goed gegroeid en nog 1 dag vooruit gezet. Ben echt wel opgelucht!

10. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Met 10/11 weken waren de meeste kwaaltjes wel verdwenen (sommige kwaaltjes zijn nooit weg gegaan: vaker plassen bijvoorbeeld).
    Het kan van dag op dag verdwenen zijn, maar het kan ook geleidelijk verdwijnen.

11. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Het gaat in vlagen hier merk ik. Bijvoorbeeld de extreme vermoeidheid is weggegaan na 19 weken, maar daar heb ik nu maagzuur en heuppijn voor in de plaats gekregen ;) Maar al bij al mag ik niet klagen! Na een maand of 4-5 gaat het toch beter merk ik, en libido komt ook terug hier!

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik ben morgen 11 weken zwnager en heb me vanaf week 5 echt heel beroerd gevoeld. Was enorm moe, sliep 12 uur per nacht en vaak smiddags nog een uurtje. Was ook de hele dag misselijk, maar had alleen maar trek in patat, chips enz. Na 2 weken heb ik de huisarts gevraagd om medicatie tegen de misselijkheid, heb een zoontje van 2,5 jaar, een baan en ben aan het afstuderen, dus dit werkte niet.
    Sinds week 9 is de misselijkheid er nog maar zelden. Ben gestopt met de medicatie. En ben misschien 3 dagen in de week nog eens met vlagen misselijk. Heb oo kweer meer energie! Dacht dan ook dat er misschien wel 1 kindje was overlden (of 2) maar de echo liet zien dat ze springlevend en goed gegroeid waren :D

Deel Deze Pagina