familie bezoeken waar je wél naar uitkijkt!

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Jaaaaa!
    Mijn oma heeft me net een whatsappje gestuurt (jaja, hip he? Ze emailt, heeft facebook en een i-phone. Hippe oma en ze is er nog handiger in dan mijn eigen moeder, kun je nagaan...)
    Morgen is ze in NL voor familie bezoeken en er viel een gaatje vrij, of ik thuis zou zijn en of het uitkwam als ze ook nog even langs zou komen bij ons in het nieuwe huisje :D
    Zo gaaf! Ze woont in Engeland en zie haar dus niet zo vaak.

En nu komt ze gewoon "ff" overgevlogen voor twee daagjes en is een have dag lang bij mij in huis. Heerlijk!
    Vraagt ze nog of ze kan helpen met schilderen ook, het gekke mens :)

Dit is dus echt een bezoekje waar ik naar uitkijk, er zijn er zat waar ik tegenop zie.
    Wat is nou jullie favoriete bezoekje?

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik kijk eigenlijk altijd uit naar familie bezoekjes!
    Mijn eigen familie en schoonfamilie zijn allebei top dus vind het gezellig als ze langskomen of wij daarheen gaan :).

Begin november gaan wij naar familie in Amerika, ons eerste kindje zal dan 7 maanden zijn en die gaan we daar "showen". Daar kijk ik nu het meeste naar uit!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Mijn eigen ouders en zus. Ze wonen een flink eind uit de buurt dus af en toe ga ik een weekendje, samen met mijn hond, naar ze toe. Altijd gezellig, lekker eten, wandelen en relaxen.

En de bezoekjes van de oma van vriendlief. Het lieve mens is 92, maar ze komt om de week met de taxi een dagje naar ons toe. Ze belt dan van tevoren om te vragen of ik de was klaarzet en is de hele dag door kleine klusjes aan het doen. (ze woont zelf in een bejaardenhuis en geniet echt van het gevoel om nog nuttig te zijn) Ik zorg dat voor wat lekkers bij de koffie en een lekker lunch en dan zie je haar gewoon genieten. Zeker nu ik zwanger ben, leeft ze heel erg mee en ze kan niet wachten tot de kleine er straks is.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat gezellig Noukje! En wat heb jij een hippe oma zeg :p.. Zag ik die van mij nog niet doen.

Ik vind bezoek altijd leuk als je ze een tijdje niet hebt gezien en heerlijk ff kan bijkletsen. :)

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Leuk! Heb ook zo'n oma, ze whatsappt alleen. Zit wel de hele dag op haar Ipad!

Mijn zus en haar man uit het buitenland! Als zij hierheen komen of ik daarheen ga. Verder vind ik het altijd gezellig om naar familie te gaan, al wonen ze hier een kwartiertje met de tram vandaan. Ga vaak naar mijn opa en oma, of tante.

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vind alle familie bezoekjes eigenlijk leuk hihi
    Elke zaterdag middag met de hele fam borrelen bij opa en oma en gaan elke verjaardag af. Zelfs kinderen van mijn neven en nichten hihi

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hmmm, mn eigen vader en moeder vindt ik altijd leuk. en mn oom en tante ook wel.verder weinig familie en de rest zie ik liever niet

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wat gezellig, een leuke familie topic!
    Ik heb een super schoonfamilie, dus alle bezoekjes daarheen of bij ons kijk ik altijd wel naar uit (behalve sommige verjaardagen, maar dat is meer omdat ik niemand van de visite ken).
    We gaan binnenkort een weekend weg met die hele familie, superveel zin in! Het is altijd lekker relaxt, je kan gewoon doen waar je zin in hebt, een poos terugtrekken zonder scheve blikken, heerlijk gewoon.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn schoonfamilie, die zien we maar 1 keer per jaar dus dat is altijd fijn als zij de kindjes weer kunnen zien.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zus met zwager en neefje, en oma!

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben zelf van de ene kant van nederland naar de andere verhuisd, dus ik zie mijn familie niet zo heel vaak, jammer genoeg. Morgen wordt mijn zoontje 1 en mijn dochtertje wordt zondag 3, mijn moeder en stiefvader zouden eigenlijk niet komen, want dan moeten ze 3,5 uur rijden. Belt mijn moeder gisteren op dat ze een hotel heeft geboekt en morgen toch nog "even" langskomt, ben helemaal blij, want de laatste keer dat ik haar gezien heb, was met de kerst :)

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat lief!!:D en dat op die leeftijd. Kan me voorstellen dat ze het leuk vind om kleine klusjes te doen, volgens mij vervelen heel veel oudjes zich te pletter in zo'n bejaarden/verzorgingshuis. Mijn oma van 96 heeft haar laatste jaar ook in zo'n huis gelegen, nou, ze ging alleen maar harder achteruit(ze was lichamelijk al helemaal op hoor). Zo zielig! Ze had er echt geen zin meer in:( Geniet maar lekker van je ouwe omaatje! Ik mis de mijnen nog elke dag...

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik kijk er naar uit als mijn schoonzusje weer eens uit Ghana terugkomt. Ze zit er tijdelijk en zou in april terugkomen, maar ze heeft haar visum verlengd. Ze is druk bezig daar een baan te vinden, maar dat wil nog niet zo goed lukken. Hoop dat ze eind Augustus of vlak daarna wel naar NL komt, want dan word onze 1e geboren. Dan word zij voor het eerst tante!

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Ge-wel-dig zo'n oma! Kan me voorstellen dat je daarvan geniet!
    Geen bezoekjes waar ik speciaal naar uit kijk ofzo, daar alle familie in de buurt woon. Het is zo "gewoon" :)

15. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Eigenlijk alle familiebezoekjes wel maar voornamelijk mijn familie. Die wonen aan de andere kant van het land. En vaak blijven wij daar slapen of zij hier. Erg gezellig!

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn schoonouders. :)

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat leuk voor je meid! Veel plezier alvast!

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    uhmm niemand.. Ik kijk niet uit naar familiebezoekjes. :(
    Zie het echt als een verplichting.

19. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    hier redelijk veel familiebezoekjes, dus is maar 'gewoon'
    maar het is wel altijd erg gezellig.

Mijn dochter kijkt het meest uit naar haar neefjes, ze is helemaal dol op ze, en de beide jongens op haar. En het is voor ons echt een genot om te zien hoe ze met z'n 3-en spelen.

20. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Wat heerlijk dat je je Oma gaat zien :D
    Ik keek ook altijd uit naar de bezoekjes van mijn Oma en Opa maar helaas zijn ze er niet meer :(
    Mis ze nog elke keer met speciale dagen zoals Kerst,verjaardagen,Oud en Nieuw enz....

Ik kik overigens altijd uit naar de bezoekjes van mijn moeder.
    We wonen helemaal niet ver van elkaar vandaan en zien elkaar wekelijks.
    Klinkt heel kinderachtig misschien maar ze is echt mijn beste vriendin.
    Het is altijd ontzettend gezellig als ze er is,kan over echt alles praten met haar,de kinderen zijn gek op haar,affijn ze is gewoon ontzettend lief!
    Ook kijk ik altijd uit naar de bezoekjes van mijn schoonmoeder.
    Ook een ontzettend lief mens maar woont helaas ver weg en heeft niet vaak de middelen om langs te komen.
    Ze is heel lief,vooral voor de kindjes,ze doet echt heel erg haar best.
    Ze heeft veel meegemaakt en is best onzeker maar het is een schat van een mens.
    Heb het getroffen met haar!
    Helaas heb ik geen schoonvader.
    Toen ik mijn vriend leerde kennen was zijn vader al helaas overleden en ik hoor zulke leuke verhalen over mijn schoonvader.
    Vind het echt heel jammer dat ik hem nooit heb leren kennen.
    Hij had zo'n trotse Opa geweest als ik de verhalen hoor over hem.

Deel Deze Pagina