Nou ligt ook aan je kapper.....P Die mooie bling bling kappers zijn gewoon duur omdat het sjiek is En wat een pot blondeersel maar kost...
Nou, afspraak is gemaakt. De kapper waar ik heen wilde was al vol, dus maar voor een andere kapper gegaan (waar ik ook al een paar keer ben geweest). Ben heel benieuwd. Uitgelegd aan de telefoon wat ik wil en gezegd dat ik ook graag wat advies krijg, dus ze hebben me wat langer ingepland en ze gaf direct al aan dat ze dat idd meestal met folies doen. We zullen zien..
Ik ben van donker naar blond gegaan in meerdere keren. Ook met highlights. Mijn haar werd er niet beter op, en ik vond mezelf ook geen blondine hahaha. Verschrikkelijk, ik was binnen 2 maanden weer mijn eigen haarkleur ( donkerbruin ). Ik zag er wel fijn getint uit met blond haar, haha. Kostte mij ongeveer 100 euro in totaal. Terug verven kon in één keer en kostte mij 50 euro.
Nou succes!! Ik zou van tevoren op foto's kijken bij Google welke kleur blond je wilt en dat aangeven
Knippen kost hier altijd 20 euro, maar ik ga nooit zo vaak, heb lang haar en ga meestal maar 1 keer in de 4/5 maanden.
@lov23: dank je en ik zal idd even wat plaatjes meenemen. Is misschien toch wel heel handig. @aszz; ach ja, als ik geen blonder type ben dan verven we het weer terug haha. Heb dit nu eenmaal in mijn hoofd en dan wil ik het ook een keer proberen.
Ja zo ben ik ook hoor! Had ineens in mijn kop dat ik wel eens blond wilde zijn. Maar dat was geen succes. Zo heb ik wel vaker van die haar uitspattingen. Een bob, een pony, laagjes, keratine behandeling, extensions. Alles al gehad
Sowieso ga je het ZELF nooit zo krijgen als op die voorbeeld foto's. Dat is sowieso niet egaal blond. Waarschijnlijk ook met highlights en nog een iets donkere basis (wellicht eigen haarkleur)..
Ben blij dat ik niet de enige ben. Heb nu al tijden dezelfde haarkleur en hetzelfde model en vind het zo saai! Het is echt zo'n huismussenkapsel en er mag wel weer wat pit in komen. Boblijn vind ik trouwens heel mooi, maar niet geschikt met mijn dikke, pluishaar tenzij ik dagelijks wil gaan stijlen met de stijltang (waar ik geen zin en tijd voor heb). Dus ik houd het wel wat langer denk ik, met misschien een schuine lok. Een pony doe ik niet weer in elk geval, want mijn weerbarstige haar valt toch precies zoals het zelf wil en dat is niet zoals ik een pony wil.
Spannend!! Inderdaad goed om het met folies te doen, dan word het het mooist. Ik heb ze zelf al jaren donker, maar altijd iets lichtere plukjes erdoor. Ben er dol op, om ze te zetten en om ze te hebben
Hier heb ik veel en dik haar.....ook niet fijn als je van vlotte kapsels houdt want dat blijft nooit zitten. Maar nu laat ik ze groeien..........vorige keer me echt moeten inhouden om niet weer een Bob te knippen..l Nee nu laat ik ze echt groeien hahaha
Haha, zo gaat het hier ook altijd en als ik het dan lang heb knip ik het weer af om daar vervolgens weer spijt van te hebben.. Vind het nu ook wel spannend hoor, straks staat het voor geen meter haha, het heeft natuurlijk wel een reden dat ik het al jaren bruin verf en niet blond. Nou ja, we zien wel. Het wordt vast in elk geval een stuk zomerser..
En hier ook dik en veel haar, dat ook nog pluist en opkrult. Niets aan (nou ja, kan wel mooi zijn, maar kost veel tijd).
Geen krul maar wel slag.......tja hier zeggen ze altijd....wat een mooi haaaaaaaaar! Tja ik kan er niks mee hahahaha
Haha, ja, dat is waar smnee En hier ook idd vaak de opmerking dat ik zulk mooi haar heb, maar vind het zelf behoorlijk lastig.
Ik ben begonnen met 80 highlights (heb dik en lang haar) daarn kam coupe soleil en ben bijna helemaal blond dus gewoon over het bruine heen gedaan niks geen voor gepigmenteer..