Van gewone broek naar zwangerschapsbroek bij Miss Etam Plus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marciaatje, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Hoi meiden,

Ik was donderdagavond even aan het shoppen. Voelde me trouwens wel een beetje raar om met mijn maatje 36 naar de Miss Etam Plus te gaan hihi. Dus ik wat broeken gepast, allemaal te groot en te kort. Toen zei de verkoopster dat als ik niet kon slagen voor een broek, ik van mijn eigen broek een zwangerschapsbroek kon maken door hun coupeuse. Ze zetten er dan een buikband in. Dus ik net even de kast in gedoken. Heb 2 spijkerbroeken die net niet dicht kunnen, dus misschien dat ze die kunnen gebruiken.

Heeft iemand dit weleens bij de Miss Etam Plus of andere winkel gedaan?

2. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik zelf niet, mijn maat zit altijd wel bij de zwangerschapskleding. Maar mijn schoonzus heeft dat laten doen en is er zeer over te spreken geweest. Heeft altijd lekker haar broeken aan kunnen hebben mét een buikband erin!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ikzelf heb nu al een buik terwijl ik zelf heel slank ben,en krijg mijn broeken niet meer dicht, maar dat heb ik sinds het stoppen met de pil.

net bij de c&a en miss etam geweest alleen pastte allemaal niet en heb maar maatje 34/36
    en bij de prenetal wel geslaagd :D ook bij de babydump schijnen ze kleine maatjes te hebben, dus misschien anders een tip als je je eigen broeken niet laat vermaken?
    de prijs valt trouwens best mee, ze hebben nu allemaal acties , en kost een broek zo'n 20 euro, en echt heel modieus.

liefs Daantje

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik vond ook dat een 36 nog erg groot viel! Al moet ik zeggen dat ik van de modellen van de Miss Etam ook niet zo kapot ben. Probeer Prenatal nog eens!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Inderdaad lastig om kleine maatjes te vinden. Heb normaal 32/34 :confused:

Heb bij esprit op de site 2 mooie broeken gevonden en 2 bij een prenatal in Hoorn. Ze zei dat elke prenatal een andere collectie inkoopt, want in Utrecht hebben ze weer alleen grotere maten. Typisch.

Heb nog nooit m'n eigen broeken laten vermaken, dus daar kan ik je niet over helpen, sorry. Tis natuurlijk wel veel goedkoper dan positiekleding kopen. Aan de andere kant: weet niet of je gehecht was aan je broek? ;)

6. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Nou ik heb maandag een afspraak met de coupeuse bij Miss Etam Plus. Dus heb al wat mooie broeken uitgezocht die ik niet meer draag omdat ze net niet meer dichtkunnen (komt niet door de zwangerschap), dus laat ze daar maar een band inzetten. Het kost trouwens 13,50 per broek. Maar die tip van Prenatal ga ik onthouden. Ik ben daar nog nooit binnengeweest, dus zal binnenkort eens kijken.

7. maartjes

maartjes Lid

15 mrt 2008
    44
    0
    0
    Kun je niet beter naar de collectie Miss Etam Positie kijken in plaats van Miss Etam Plus? Miss Etam Plus is voor grote maten (vanaf maat 44) en dan is het logisch dat die broeken te groot en te kort zijn. Ik heb normaal maat 38 en heb een positiebroek van Miss Etam maat 36, die past nu prima.
    Prenatal, H&M (niet alle filialen, maar wel ook online) en C&A hebben ook fijne broeken.
    Succes!

8. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik heb zelf ook maat 32 en kan al bijna voor gewone broeken niet in de winkel terecht (behalve bij Esprit via de internet-shop. Via H & M zijn er ook kleine broeken te bestellen maar via het internet was er al heel veel uitverkocht en in de winkel kon ik niet komen i.v.m. misselijkheid en ziekenhuisopname/sondevoeding tot 18 weken. Ik heb wel kleding gebruikt (via mijn zus) van mamma licious, daar viel maat S vrij klein en ik draag alles naar voren zodat de broeken en rokken wel bleven hangen.
    Sterkte met zoeken.

9. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Ik had precies hetzelfde probleem, heb van mezelf maat 34/36 en vond het vreselijk om naar de miss etam te gaan. Ik moest echt zoeken naar maat 36 (kleinste maat bij hen) en die waren echt niet mooi..
    Nu heb ik hele leuke broeken bij de Prenatal gekocht van het merk mamalicious. Die broeken zijn gewoon in broekmaten (bijvoorbeeld 27) en die zitten mij perfect. Ze zijn niet duur (de meeste zijn 25 euro) en ze zijn inderdaad ook best modieus (heb zelfs een leuke zwarte skinny jeans). Sinds ik dat weet zet ik geen stap meer in de miss Etam ;)

10. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    @Maartjes: ik ben bij de gewone Miss Etam binnen geweest, maar die verkopen geen positiekleding. Dus zij verwezen me door naar Miss Etam Plus (paar deuren verderop). Maat 36 kwam voor mij over als maat 40. De lengte was te kort, ik heb normaal lengte 34.

Gister heb ik 2 spijkerbroeken weggebracht. Kan niet wachten om ze volgende week op te halen. Hihi dan heb ik een G-star en een Wrangler zwangerschapsbroek.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    de broeken van miss etam vind ik sowieso groot vallen. je hebt bij h&m wel positiebroeken ertussen zitten voor echt beginnent zwanger.

12. Ella79

Ella79 Lid

18 dec 2008
    68
    0
    0
    Tja.. positiiebroeken blijft een probleem, of ze zakken af en loop je de hele tijd te sjorren of ze zitten te strak rond mijn dijen.
    Ik heb broeken van C&A, van prenatal eigen merk en van de opruiming van baby-dump (mama-licious! is echt een aanrader). Daarna ben ik op internet gaan zoeken. Paskamer.com (positie outlet) is een uitkomst, dan heb je de betere merken maar voor weinig. Ik heb nu eigenlijk alleen nog maar noppies en mama-licious aan. Is ook wat netter voor mijn werk en normaal ben ik ook niet zo dol op miss etam. kan daar bij de gewone kleren ook niet echt slagen.

Deel Deze Pagina