het is een mega nutteloze topic voor velen maar ik moet het gewoon even kwijt omdat mijn vriend het geheim wilt houden voor familie. Afgelope vrijdag 20weken echo gehad, was alles goed! geslacht niet gezien, savonds op 9mb 3D echo gehad, geslacht wel gezien en we krijgen een JONGEN !!!!!!!! moest het even kwijt
gefeli wij hier ook 3 meiden hopen zo op een jongen als het een meid is is het ook goed hoor maar als ik mag kiezen toch liever een jongen
mijn vriend wilt t ook geheim houden (zooow gemeen) ik zou t hier wel willen zeggen maar ben zo bang dat er bekende zitten :S
Weet sinds gister dat we een meisje erbij krijgen. Was in schok want ik was overtuigd dat het deze keer ook een jongen zou zijn, Hebben al een geweldig zoontje van bijna 3 jaar. Ik was echt precies hetzelfde zwanger, zelfde buik, zelfde kwaaltjes maar toch echt een meid. Helemaal leuk.
Hey meid gefeliciteerd! Geniet ervan.. Enne ik heb 2 meiden en vind het gewelidig...We verwachten nu een jongetje en zijn ook super blij...Kunnen we beide meemaken..
Proficiat met jullie zoontje... Wij weten het geslacht nog niet... misschien zaterdag... Maar denk dat het ook zwaar op de schouders gaat liggen om geslacht te verzwijgen... Groetjes
super zeg jongrns zijn leuk heb er al twee en een meid en nu weet ik het nog niet ben 9 weken zwanger van een wondertje we zullen zien
gefeliciteerd! ik heb ook een jongen in de maak ! echt meissje of jongen wat is het toch een wonder op zich he !
Bedankt voor jullie reacties Ja het zal een last op mijn schouders zijn om het niet aan iemand te vertellen. Ik krijg al aardig wat mensen naar me toe die me proberen te laten verspreken haha maar tot nu toe lukt het me nog aardig. Vind het heel jammer dat mijn vriend het geheim will houden Snap die geheim houding niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik het gewoon té graag wil vertellen denk ik haha Eind maart word het helemaal moeilijk denk ik, dan hebben we het jaarlijkse familieweekendje weg met mijn schoonfamilie. en die willen het zo'n beetje allemaal weten. mond houden tegen 20man word nog een hele klus
gefeliciteerd ! geen nutteloze topic hoor. je moet het toch aan iemand kwijt het grote nieuws. zeker als je het voor de rest van de wereld geheim moet houden.
Gefeliciteerd! Wij weten sinds afgelopen vrijdag dat we ook een jongen krijgen Mijn vriend en ik konden het alle 2 nie geheim houden,hahaha,,,dus de meesten weten eht al! groetjes wendy