ik wil graag voedingsbh's gaan bestellen, maar welke maat moet ik doen? voor mijn zwangerschap had ik 75 B Nu heb ik nog normale bh's aan maar dan 80C moet ik dan gewoon 80C bestellen?
ik zou nog even wachten tot je iets verder bent. juist in de laatste weken kunnen je borsten nog een flinke groeispurt krijgen, en dan is het zo zonde als je bestelde bh's te klein zijn!
ik zou even naar een winkel gaan en je laten adviseren. ze kunnen je hier goed helpen, en opmeten. Bijv. livera, heb ik goede ervaringen mee.
moeilijk te zeggen.... Het zal ongeveer zijn wat je nu draagt, maar als je stuwing hebt, of vlak voor het voeden zijn je borsten wel extra vol en dan ook nog eens zoogcompressen erbij, dan moet je dus niet al een beetje een krappe bh aanhebben want dan zit het echt niet lekker meer. Maar een maat te groot werkt ook weer niet..... Neem dus een merk waar je tevreden over bent en waarvan je weet dat het past. En overdrijf niet, ik bedoel schaf er niet gelijk 5 aan, je kunt beter naderhand bijkopen waarvan je weet dat het lekker zit.