Ik heb de ouders van de jongen die vermoord is wel eens ontmoet. (ben vriendin met de tante van de jongen). Het zijn zulke lieve mensen, ik vind het verschrikkelijk voor ze. De vader van de jongen heeft zich na de dood ingezet om jongeren te waarschuwen voor de gevaren. Hier heb ik enorm veen bewondering en respect voor.
Deze aflevering kwam erg dichtbij voor mij,herkende hem ook gelijk....de meeste jongens uit de aflevering ken ik persoonlijk inclusief het slachtoffer. Echt vreselijk, zeker voor zn ouders!
Ik heb de aflevering net teruggekeken. Pff wat heftig zeg, dat einde... en dat die gek er ook nog een keer met de auto overheen is gereden?! Ik dacht die rijd achteruit om hem alsnog mee te nemen ofzo.
Pff ik werd er misselijk van. Ik ken eigenlijk heel de serie niet dus ik wist eerst ook niet dat het waargebeurd was. Mijn vriend & ik waren er even helemaal stil van. Wat moet die jongen zijn laatste minuutjes wel niet gevoeld/gedacht hebben
o het echte verhaal is dus anders... maar hij lijkt verdomd op die foto zeg... echt gruwelijk dit. Het zal je kind maar zijn...