Onze kleine meid is flink verkouden. Nu wilde ik zoutoplossing in haar neusje sprayen, maar mw sparteld flink tegen. 1 Neusgat gedaan ... nu de volgende. Met dat ik wil spuiten draait ze haar hoofd om en spuit ik recht in haar oog ! Ik snel een natte doek erop om het een beetje uit te spoelen! Het oog zag niet rood en irriteerde haar niet, maar ik voel me zo schuldig !.
Hier ook regelmatig gebeurd... Hij leek er geen last van te hebben gelukkig. 't Is nog voornamelijk zout water toch?
Die neusspray is ook zo onhandig toe te dienen! Die van mij vindt het ook echt afschuwelijk en beweegt dan druk met z'n hoofd. Wat hier nog wel eens helpt is met 1 hand zijn ogen afdekken en zo meteen z'n hoofd tegen me aan drukken. Dan snel proberen te sprayen. Kun je ook niet per ongeluk in z'n oog spuiten.
Pfff, wat ben ik blij met jullie antwoorden. Ik schrok zo! Ik was al bang dat ze er iets van aan haar ogen zou krijgen . Maar goed, voor niets zorgen gemaakt! Het is idd een ramp die neusspray, ze schud heel hard met haar hoofd en begint al gelijk te huilen. Ik geef nu maar even geen spray, dan maar slapen met een volle neus.
Maakt inderdaad niets uit hoor, maar ja, ik vind het ook altijd zo'n drama, als ze dat ding al ziet gaat ze druk haar hoofd heen en weer slaan.
het is gewoon lichaamseigen dus kan geen kwaad, ja ik kan me niet voorstellen dat je het niet erin krijgt gewoon even in de houtklem haha haha en snel werken en alles zit goed hier, ik heb bijna 3 maanden moeten sprayen vanwege zijn oren dus we zijn het hier gewend...