Eindelijk beginnen met IUI... (studie)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door little star81, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little star81

26 apr 2013
    8
    0
    0
    Groningen
    Ben al 3 jaar bezig om zwanger te raken, maar tot op heden niet gelukt. We hebben nu de hele weg met onderzoeken maandag afgerond met een kijkoperatie, waar ik nu dus nog herstellende van ben. Ik blijf helaas nog zo,n buikpijn houden en spierpijn in me schouders/nek/armen. Maar dat terzijde.
    Ik dacht dat het nog wel even kon duren voor ik meer zou horen aangezien ik behandeling zou gaan krijgen en alles was prima in orde. Wordt ik gisteren door het ziekenhuis gebeld en werd helemaal overdonderd dat ze hebben overlegd en dat ik met de volgende cyclus mag beginnen met IUI.
    Maar omdat ik zo overdonderd was en nog suf van de pijnstillers heb ik niet alles begrepen wat ze vertelde, ze had het over dat ze ging navragen of ik in aanmerking kwam voor (studie) iets met uitloting!?! Vandaag belde ze daar over terug dat ik in aanmerking kwam en de informatie over alles wat me nu te wachten staat op de post ging. Dus zal er morgen wel zijn en dan goed alles doorlezen.

Maar het is dus super goed nieuws ik mag beginnen met IUI.
    Meer mensen ervaring met IUI in het UMCG Groningen?

2. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee

Ik lees even met je mee. Geen ervaringen maar als wij voor dergelijke behandelingen zouden moeten gaan. Gaan we waarschijnlijk ook naar Umcg.

3. little star81

26 apr 2013
    8
    0
    0
    Groningen
    Ben benieuwd of er nog reacties gaan komen... Was van de week zo hyper toen ik hoorde dat het nu eindelijk ging gebeuren.

Deel Deze Pagina