leuke kado's voor een meisje dat 7 wordt

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door giebel, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Kom maar op. Op het lijstje staan óf te dure dingen of geld en dat vind ik niet leuk om te geven.

Het meisje houdt wel van knutselen maar ik vind het zo moeilijk om iets te bedenken. WE zien haar ook niet meer zo vaak dus ik vind het heel moeilijk schatten. Misschien bepaalde boeken die leuk zijn op deze leeftijd? Of iets anders? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Knutselspullen zijn altijd goed. Geen idee wat je budget is, maar misschien gewoon bij een speelgoedwinkel of de Action ofzo iets halen? Een leuk pakket of zelf iets samenstellen (kistje of iets anders wat ze kan versieren oid).

Boeken vind ik altijd lastig, ligt zo aan het leesniveau en de interesse van een kind wat ze leuk vinden...

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik vind deze bv. wel leuk bol.com | Artzooka Sock-Ups + Dvd | Speelgoed Bij de Action heb je ook setjes om een eigen knuffeltje te maken. Of iets met Frozen, dan zit je bij veel meiden volgens mij ook wel goed.

Je hebt nu van Lego ook een Disney serie. Kan ook leuk zijn als ze er van houdt.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ik lees even mee, mijn zoontje heeft morgen een feestje van een meisje uit zijn klas dat 7 jaar wordt. Hij wil een barbie geven, kan dat ook?

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Alles kan. ;)

Misschien van te voren even aan haar ouders vragen? Sommige meisjes spelen niet met Barbies. ;)

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier barbies, Lego friends, knutselen, loom, kaartspelletjes.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Barbie ( of kleertjes ), Kinetic sand ( goedkopere versie bij de Blokker ), stoepkrijt/bellenblaas en dat soort dingen doen het volgens mij bij ieder kind goed. Of een make up setje voor kinderen. Vinden de dochters van mijn vriendinnen helemaal fantastisch. Met wat nagellakjes er bij en zo.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier een 7,5-jarige... Midden op het kantelpunt van roze, prinsessen etc... Naar stoer en groot.

Op haar verjaardag kreeg ze veel knutselspullen, playmobil en dergelijke...
    Maar ook zo'n kleurboek voor volwassenen met stiften vind ze erg leuk, houten 3d-puzzels en Lego.
    Verder hier een boekenwurmpje.. Maar fat zou ik dan even navragen bij de ouders..
    Of ze het leuk vind.. Of ze toevallig graag Dolfje Weerwolfje leest bijvoorbeeld of iets anders..
    En een grove indicatie van het niveau of een hint welk boek ze wil hebben is altijd handig.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    moppen boekjes! en borduur setje! met een soort papier met gatjes en een tekening.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Nummer verven is hier heel populair momenteel. En afhankelijk van het kind maar mijn dochter was dolblij met de coolcat en h&m kado bonnen waar ze vervolgens zelf iets voor kon uitkiezen

Deel Deze Pagina