Omdat ik de schoenen van mijn zoontje bij de schoenmaker heb liggen, besloot ik hem vanmiddag maar zijn nieuwe snowboots te laten dragen (tis koud genoeg ). Dus ik haal ze uit de doos, knip het kaartje er af (stom!) en doe ze aan. Zegt ie: ja hoor ze passen, ik voel mijn tenen! Nu wil ik ze dus alsnog ruilen. Heb ze 3 weken geleden gekocht, toen leken ze te groot en dacht ik er wel de winter mee door te komen. Blijkbaar heeft ie weer een groeispurt gehad (net als in de zomer, toen was ie ook binnen een paar weken een schoenmaat gegroeid ). Ik heb het bonnetje nog en de kaartjes ook nog. Ze zitten met alle opvulspulen netjes in de doos. Alleen zijn de kaartjes er af en moet je binnen 14 dagen ruilen...... Weet iemand of ze moeilijk doen bij Van Haren?
Als je het kaartje nog hebt kunnen ze dat er gewoon weer aanzetten Ik denk niet dat ze moeilijk doen Misschien kun je eerst even bellen en uitleggen.
Ik heb een aantal jaren geleden een blauwe maanden bij Van Haren gewerkt en daar zouden ze gewoon zeggen ' nee helaas ' geen kaarten eraan en te laat. maar ook niet voor niks dat ik daar snel ontslag genomen had denk dat het per filiaal anders is
Nee, denk het niet! Heb vanmiddag toevallig contact gehad met klantenservice, weliswaar over een klacht maar toch. Hier hoefde ik niet eens de kassabon mee te nemen aangezien ze wel wisten dat het van hun winkel is. Ik vond de klantenservice en de medewerkers in de winkel super meewerkend!
Pas geleden stond ik naast een klant die ook zijn schoenen wilden terug brengen. Maar ze kijken wel goed of er niet op gelopen is. En hij had er blijkbaar op gelopen. Want hij kreeg zijn geld niet terug of kon niet ruilen. Ze kijken naar het profiel. En terecht haha. Maar ik hoop in jou geval dat ze niet moeilijk doen heb je de bon nog. Daar staat op welke terug breng termijn ze hanteren. De ene winkel twee weken de andere een maand dat kan ook zo maar verschillen. Succes in elk geval.
Ik denk wel dat ze zullen ruilen. Het is duidelijk van hun winkel, je hebt de verpakking ook nog en de bon. Je zegt zelf al dat je ze wilt ruilen en geen geld terug, en dat is vaak nog niet zo'n probleem. Mits ongedragen natuurlijk, maar dat zijn ze, zoals ik het uit je verhaal begrijp gewoon. Dus hup, naar de winkel en de situatie uitleggen. Ik werk zelf bij Scapino en wij doen daar ook niet moeilijk over. Uit verplichting moeten we wel de normale termijn noemen, maar wat ik al zei, ruilen doen we dan alsnog. Stukje service naar de klant.
in de winkel waarin ik werkte had je pech gehad.. maar met schoenen is het wel makkelijker te zien of ze gedragen zijn ja of nee (daar dienen de kaartjes voor, dus opmerkigen als 'schiet ze er weer aan' slaan nergens op) ik ben benieuwd
Nog even geduld, ik ga morgenavond naar de winkel terug. Nee heb je.... En het was maar 15 euro, dus zo erg is het nou ook weer niet.
enkele jaren bij Van haren gewerkt en wij deze niet moeilijk als de klant de bon had en de kaartjes had of ze er nu aan zitten of niet dat maakt niet uit, wat wel belangrijk is dat er niet op gelopen is buiten dus dat het profiel schoon is. Doet een verkoopster moeilijk vraag dan naar de manager..... Ik heb in ieder geval vaak van dit soort dingen mee gemaakt en gewoon retour genomen
Kan niet anders zeggen dan dat ik keurig geholpen ben. Ik was notabene mijn bonnetje vergeten, maar die kon ze uit de kassa terughalen. wel een kleine preek dat het eigenlijk binnen 14 dagen moest, maar ik mocht ze gewoon ruilen. superservice.
Ik toevallig vanavond ook schoenen teruggebracht, waren binnen 2 maanden kapot... kon zo nieuwe uitzoeken...
Wat fijn dat ze niet moeilijk deden. Ik heb daar een paar maanden terug superleuke gympen gekocht voor mijn dochter. Helaas was de klittebandsluiting gescheurd. Terug gegaan en geld retour gekregen, ondanks dat ik geen bon meer had. Kon wel aantonen dat ik ze gepint had.
Ik heb zelf bij de VH gewerkt en bij ons in het filiaal werd nooit lastig gedaan hierover!! Want bij kinderen kan dat nou eenmaal gebeuren!!