Van Haren, doen ze moeilijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door tassie, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Omdat ik de schoenen van mijn zoontje bij de schoenmaker heb liggen, besloot ik hem vanmiddag maar zijn nieuwe snowboots te laten dragen (tis koud genoeg :p). Dus ik haal ze uit de doos, knip het kaartje er af (stom!) en doe ze aan. Zegt ie: ja hoor ze passen, ik voel mijn tenen!
    Nu wil ik ze dus alsnog ruilen. Heb ze 3 weken geleden gekocht, toen leken ze te groot en dacht ik er wel de winter mee door te komen. Blijkbaar heeft ie weer een groeispurt gehad (net als in de zomer, toen was ie ook binnen een paar weken een schoenmaat gegroeid ;)).
    Ik heb het bonnetje nog en de kaartjes ook nog. Ze zitten met alle opvulspulen netjes in de doos. Alleen zijn de kaartjes er af en moet je binnen 14 dagen ruilen......

Weet iemand of ze moeilijk doen bij Van Haren?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Als je het kaartje nog hebt kunnen ze dat er gewoon weer aanzetten

Ik denk niet dat ze moeilijk doen

Misschien kun je eerst even bellen en uitleggen.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier zouden ze niet moeilijk doen, maar misschien dat het per filiaal verschilt?

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier zouden ze ook niet moeilijk doen.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Ze doen hier niet moeilijk over bij Van Haren. Tenminste niet in de winkels bij mij in de buurt.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb een aantal jaren geleden een blauwe maanden bij Van Haren gewerkt en daar zouden ze gewoon zeggen ' nee helaas ' geen kaarten eraan en te laat.
    maar ook niet voor niks dat ik daar snel ontslag genomen had
    denk dat het per filiaal anders is

7. Onder water

Onder water Niet meer actief

Nee, denk het niet! Heb vanmiddag toevallig contact gehad met klantenservice, weliswaar over een klacht maar toch. Hier hoefde ik niet eens de kassabon mee te nemen aangezien ze wel wisten dat het van hun winkel is. Ik vond de klantenservice en de medewerkers in de winkel super meewerkend!

8. knap

knap Niet meer actief

Pas geleden stond ik naast een klant die ook zijn schoenen wilden terug brengen. Maar ze kijken wel goed of er niet op gelopen is. En hij had er blijkbaar op gelopen. Want hij kreeg zijn geld niet terug of kon niet ruilen. Ze kijken naar het profiel. En terecht haha.

Maar ik hoop in jou geval dat ze niet moeilijk doen heb je de bon nog. Daar staat op welke terug breng termijn ze hanteren. De ene winkel twee weken de andere een maand dat kan ook zo maar verschillen.

Succes in elk geval.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier doen ze niet moeilijk!

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Eerlijk de situatie uitleggen, dan is er vast wel wat mogelijk toch?

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik denk wel dat ze zullen ruilen. Het is duidelijk van hun winkel, je hebt de verpakking ook nog en de bon. Je zegt zelf al dat je ze wilt ruilen en geen geld terug, en dat is vaak nog niet zo'n probleem. Mits ongedragen natuurlijk, maar dat zijn ze, zoals ik het uit je verhaal begrijp gewoon. Dus hup, naar de winkel en de situatie uitleggen.

Ik werk zelf bij Scapino en wij doen daar ook niet moeilijk over. Uit verplichting moeten we wel de normale termijn noemen, maar wat ik al zei, ruilen doen we dan alsnog. Stukje service naar de klant.

12. misa

misa Niet meer actief

Zeker even proberen en uitleggen. Je kunt ook wel zien dat ze niet gedrsgen zijn.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

in de winkel waarin ik werkte had je pech gehad.. maar met schoenen is het wel makkelijker te zien of ze gedragen zijn ja of nee (daar dienen de kaartjes voor, dus opmerkigen als 'schiet ze er weer aan' slaan nergens op)
    ik ben benieuwd :)

14. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Nog even geduld, ik ga morgenavond naar de winkel terug. Nee heb je.... En het was maar 15 euro, dus zo erg is het nou ook weer niet.

15. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    enkele jaren bij Van haren gewerkt en wij deze niet moeilijk als de klant de bon had en de kaartjes had of ze er nu aan zitten of niet dat maakt niet uit, wat wel belangrijk is dat er niet op gelopen is buiten dus dat het profiel schoon is.
    Doet een verkoopster moeilijk vraag dan naar de manager.....

Ik heb in ieder geval vaak van dit soort dingen mee gemaakt en gewoon retour genomen

16. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Kan niet anders zeggen dan dat ik keurig geholpen ben. Ik was notabene mijn bonnetje vergeten, maar die kon ze uit de kassa terughalen. wel een kleine preek dat het eigenlijk binnen 14 dagen moest, maar ik mocht ze gewoon ruilen. superservice. :)

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Super toch! ;)

18. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik toevallig vanavond ook schoenen teruggebracht, waren binnen 2 maanden kapot... kon zo nieuwe uitzoeken...

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wat fijn dat ze niet moeilijk deden.

Ik heb daar een paar maanden terug superleuke gympen gekocht voor mijn dochter. Helaas was de klittebandsluiting gescheurd. Terug gegaan en geld retour gekregen, ondanks dat ik geen bon meer had. Kon wel aantonen dat ik ze gepint had.

20. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik heb zelf bij de VH gewerkt en bij ons in het filiaal werd nooit lastig gedaan hierover!!
    Want bij kinderen kan dat nou eenmaal gebeuren!!

Deel Deze Pagina