Mijn foto staat nog steeds op de site van me oude werkgever ik werk hier al meer dan 2 maanden niet meer en wil mijn foto van die site af hebben Ik zoek tips hoe ik dit het best kan doen. Ik heb namelijk niks meer met mijn oude werkgever door dag bedrijf kan ik nu mijn zoon geen normale Sinterklaas geven.
Tsja, als je wilt dat zij je foto eraf halen, zul je toch echt contact met ze moeten opnemen.... Of wachten tot ze het zelf bedenken... Gewoon even een mailtje heensturen?
zie het probleem niet, een mail sturen, en eisen dat ze hem van de site halen. geen idee wat er speelde, maar veel mensen hebben qua sinterklaas het zelde probleem,
ik zie idd ook het probleem niet ik zag gister ook mijn foto bij mijn ouder werkgever op de site mail gestuurd en het is opgelost. klaar dus meis gewoon ff een mail sturen
Zou idd ook gewoon even een mailtje sturen naar personeelszaken.Waarschijnlijk staan ze er niet bij stil dat jij er nog op staat en komen ze je weer tegen als ze er een nieuw personeelslid op willen zetten.