hey hallo. als we dan toch topic's gaan maken van welk jaartal je bent, hier dan van 1986. Ik ben van oktober. Ik ben in juli 2009 geen pil meer gaan slikken, dus nu bijna 7 maand bezig. Nog meer dames voor hun eerste bezig? groetjes layla
Ik ben ook van 1986 4 nov gestopt met de pil, dus ben benieuwd. Vind het wel weer vervelend dat je niet wanneer je ongie gaat komen
ja zeker weten hoelang ben jij al bezig? je hebt geen handtekening oid! wij zijn pas 1,5 maand bezig, maar ik houd me er soms wel erg veel mee bezig vind ik zelf
ik ben ook van 1986 april om precies te zijn. Wij zijn 3 november gestopt en zijn nu met de 3ronde bezig voor ons eerste wondertje 33-34-
happygirl maakt niet uit hoor!!! ik zie dat jij al 1 dag overtijd bent wel spannend hoor hoop het voor jullie!!
hallo meiden ik ben ook van 1986 (mei) en wij zijn vanaf augustus 2006 al bezig maar tot op heden nog niet gelukt we zijn dit jaar van plan om naar het ziekenhuis te gaan voor verdere onderzoeken en behandeling!!!! alvast veel succes iedereen
Hi meiden! Hier ook uit '86! Ben al moeder van een prachtige zoon (juni 2008 )en willen dit jaar graag voor een 2de gaan!
heee dani wanneer ben je jarig in mei ben ook jarig in mei!! Spannend allemaal he wanneer ga je naar de dokter zie dat je al lang bezig bent. ben zelf ook naar de dokter gegaan en heb al 1 afspraak gehad in het ziekenhuis!! Succes
Hier ook iemand uit 1986 (nov) en heb al een zoontje van juli 2008. Hopelijk mogen wij dit jaar een 2e wondertje krijgen. @Dani: Wat zijn jullie al lang bezig zeg! Knap dat je het nog volgehouden hebt en nu pas naar het ziekenhuis gaat.
heeey ben van december '86.ben ook in december gestopt met de pil.nu weer voor de eerste keer ongi sinds de laatste keer na de pil.dus dit wordt eigenlijk pas echt ronde 1 voor ons.
Weinig mensen hier van 1986, maar wel gezellig hoor nog mensen uit de provincie utrecht? ik wacht al dagen op mn ongie maar hij komt niet en testen zijn negatief ik kan niet tegen onzekerheid!