Aangezien het topic over Etos zwanger worden al een hele poos niets gepost is, heb ik een nieuwe geopend. Ik was benieuwd hoeveel meiden er nu op dit moment aan de Etos Multi zwanger worden zijn, en ik wou een clubje, maken te vertellen wat je van de pillen vind/vond, en of jou cyclus korter of juist langer is geworden door de pillen. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben dan niet bezig met zwanger worden, maar wil wel mijn ervaring kwijt over de 'etos zwanger worden' pillen. Toen ik bezig was voor een kindje heb ik ze een aantal maanden geslikt, mijn cyclus was heel regelmatig, maar toen ik die pillen slikte werden ze steeds langer... Toen ik stopte met de pillen had ik weer een normale cyclus! Succes!
Ik weet het nog niet zo goed, ik ben er november mee begonnen 33 dagen, daarna heb ik ze opgemaakt, was nog 2 weken en daarna niet meer, toen duurde het dus 43 dagen voordat in ongie werd, en nu zit ik weer op dag 33 dus is het afwachten.. al hoop ik natuurlijk dat het nu raak is. je hoort veel verhalen over etos zwanger worden en dat ze dan snel zwanger zijn. dus ik ben benieuwd!
Nou hier komen die Etos pillen er niet meer in! Ik heb ze vorige ronde geslikt, en die was ineens nog langer als dat mijn voorgaande cyclussen al waren! Nu ben ik er weer mee gestopt en zoals het er nu uitziet heb ik weer een 'normale' cylus, rond de 40 dagen..