29-jarige Britse man wordt opa

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by MHMW, Jan 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Het valt niet altijd mee om door de sensatie van de Engelse tabloids heen te lezen. Maar nu hebben ze toch wel weer een verhaal opgetekend dat het kopiëren waard is. Zeker voor een weblog als deze! Een 29-jarige man uit Wales wordt binnenkort de jongste Britse opa ooit. Zijn 14-jarige dochter – van wie hij zelf op zijn veertiende vader werd – is elf weken in verwachting.
    De man uit het zuiden van Wales wil anoniem blijven om zijn dochter te beschermen. Hij was er allesbehalve blij mee toen hij hoorde dat zijn kind zwanger was.
    In the Mirror zegt de aanstaande grootvader:
    ,,Ik weet hoe zwaar een tienerouderschap is, en nu maakt zij hetzelfde mee. Maar we zullen haar ondersteunen en de kleine verwelkomen in de familie.”
    Zijn 47-jarige moeder (die er dus ook relatief vroeg bij was .. ) kan volgens hem niet wachten om overgrootmoeder te worden. Haar moeder en oma leven ook nog, die worden straks over-overgrootmoeder en over-over-overgrootmoeder. “Er zullen niet veel families zijn met zes generaties die tegelijk leven.”

Moet er niet aan denken, haha !

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    14? jeetje! toen speelde ik niet met piemels maar met poppen! :(

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

dat was mijn gedachte ook!! tegenwoordig lijken ze met 14 wel 18. hoop het nooit mee te maken

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    O my god 14 jaar toen was ik met hele andere dingen bezig

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Op je 14e een kind krijgen is zeker niet niks, dat heb ik (helaas) gezien bij een vriendin van me! Zij kreeg op dr 14e een kindje en meehn dat gaat écht niet altijd goed hoor!

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    jeetje zeg...het begint maar vroeger en vroeger en vroeger :$
    op die leeftijd was ik druk met school en paarden enz...maar jongens NO way....laat staan sex pfff lijkt me ook wel heel zwaar op die leeftijd al mama worden een kind met een kind

7. Only me

Only me Niet meer actief

Ghehe, inderdaad!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,795
    113
    Nou ik speelde echt niet meer met poppen toen ik 14 was.

Dan zit je in de tweede klas van het voortgezet onderwijs, ha ha

Nee ik was toen wel bezig met zoenen et cetera en had toen ook mijn eerste vriendje. Ok geen seks nog maar toch wel gewoon kind af.

Ik had een collega die haar dochter kreeg een kind toen ze 13 jaar was. Erg hoor.

Hier zou zelfs de oma nog de moeder kunnen zijn ( op het randje).

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    waar is de moeder vh meisje eik...

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,031
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Arme meid!
    Een onbezorgde jeugd is nu voorbij!

11. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik ook! zoenen, maar zoenen is niet 'het'doen ;) maar ik begrijp dat het steeds vroeger wordt, ik vindt het echt niet normaal.:$

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb een paar jaar geleden een client gehad: haar moeder was 13 toen zij geboren werd en haar oma was toen 26....
    Kwam oma op bezoekuur, zei iedereen: Ah, u bent de moeder van ...? Ehm, nee, de oma.
    Nou, d'r zijn daar heel wat ogen de gang door gerold, hahaha :D
    Was trouwens een Marokkaanse dame, binnen die cultuur ietsje gebruikelijker dan bij ons natuurlijk.
    Maar moet er zelf ook niet aan denken en idd: toen speelde ik nog met poppen enzo.

13. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en dat te bedenken dat ik met 29 niet eens mama was :)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Zeker veeeeels te jong om moeder te worden.
    Op die leeftijd speelde ik niet meer met poppen, leerde op die leeftijd zelfs al mijn man kennen! Maar heb het dus wel gered om het moederschap uit te stellen tot aan nu ;)

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn god zeg..14?? Ben je dan uberhaupt wel fysiek in staat om een kind te baren? En inderdaad..op die leeftijd dacht ik nog niet eens aan seks! Tegenwoordig wordt het allemaal veel vroeger :(

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, zodra je ongesteld wordt, kun je iig zwanger raken.
    En in vroeger tijden was dit natuurlijk wel een heel normale leeftijd om te huwen en kinderen te krijgen....
    (Maar dan had je wel het hele dorp om je heen om mee op te voeden enzo, dus bovenstaande is geen pleidooi voor zulk jong moederschap ;)).

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat is inderdaad jong!!

maar om nou te zeggen ik speelde met poppen nee echt niet.
    ik speelde toen al heel ergens anders mee ;)

18. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

is momenteel toch ook een probleem in engeland dat zoveel jonge meiden zwanger raken. Krijgen ze volgens mij een leuke uitkering, dus makkelijk vangen...

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    puuuh...

20. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    haha, ik werd pas moeder op mijn 34e...
    Tja, wie dénkt al echt aan sex toe te zijn met 14 jaar, moet ook maar voor de gevolgen opdraaien. Jammer hoor, je hele jeugd weg :x

Share This Page