Hallo, Ik moet over twee weken weer werken en zie er erg tegen op. Mijn dochtertje is 12 weken als ik weer moet werken. De eerste 2 maanden passen mijn moeder en schoonmoeder op. Gelukkig is het maar voor twee dagen, maar ik blijf het liefste thuis. Zijn er meer mensen die toen hun baby 12 weken was, weer aan het werk gingen? Groetjes Lycke mama van Joris ( 13 november 2007 ) mama van Sophie ( 16 april 2010 )
Genoeg denk ik ja. Mijn kleine ging met 3 maanden al naar het kdv (2,5 maand toen hij voor het eerst ging 'wennen'.) Maar wat moet dat moet..
Volgens mij was Jesse net 11 weken toen ik weer moest werken, ik moest hem toen al achterlaten op het KDV. Dat vond ik toen wel heel erg hoor... maar na een paar dagen voelde ik me er goed over. Ik vond het ook wel weer lekker om aan het werk te zijn en de leidsters waren zo lief voor JEsse dat het me een vertrouwd gevoel gaf. Nu heb ik weer een kleine en denk ik weer aah hij is zo klein als ie straks weer moet maar ja ik weet dat het goedkomt. Als je eenmaal weer aan het werk bent een paar dagen per week merk je dat dat ook wel lekker is en dan schrik je op een middag rond 13.00 en denk je : ooooo ik heb al 3 uur niet aan mijn kind gedacht
Dat zal toch voor een hoop mensen gelden? Je hebt alleen nog 12 weken verlof als je pas met 36 wk met verlof gaat, en veel gaan al eerder met verlof... Ik vond het ook niet leuk toen ik weer aan het werk moest, maar nu zou ik niet anders meer willen. Als ik lekker aan de slag ben kijk ik vaak met schrik op de klok dat het alweer kolftijd is of zelfs al tijd om naar huis te gaan