21 maart heb ik mijn laatse menstruatie gehad zoals jullie kunnen zien ben ik een dag overtijd,ik heb vanaf de klus week echt het gevoel dat het niet raak is. Vanaf 6 april heb ik een soort menstruatie klachten gehad(had dit ook twee maanden geleden een week voor mijn menstruatie)toen allemaal steekjes en ook steekjes in mijn lies.Nu helemaal niks meer ik ben wel misselijk en moe maar heb dit ook eerder gehad dus daar kan ik geen touw aan vastknopen. Ik heb wel duidelijk iedere maand het vruchtbare slijm maar ik voel geen eisprong.De vorige keren was dat iedere keer rond de 10e dag en nu had ik dat al de 7e dag en de 9e dag had ik een menstruatie gevoel onder in mijn rug,en dacht dit kan meschien wel eens mijn eisprong zijn. Natuurlijk hebben we volop geklust,maar heb nu eigenlijk een beetje twijfels of ik nu al zou testen. Mijn schoonzusje is de enige die hiervan weet en natuurlijk mijn mannetje en die zegt TESTEN en mijn mannetje zegt ach wacht nog maar ff ik zelf heb zoiets je zal zien dat ik gewoon een deze dagen ongi word. IK vind het wel allemaal spannend maar durf denk ik niet zo goed. Ik denk dat ik vanmiddag maar vast een test in huis haal en dan meschien een woensdag het doe.Ik laat het jullie in ieder geval weten. Groetjes jeslin
Jeslin, ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje een onzekere afwachtende houding hebt. Dat had ik ook, uiteindelijk heb ik pas na bijna 2 weken overtijd getest... Ahum... misschien kon het ook ietsje eerder. Heb je een regelmatige cyslus? Ik zou zeggen, wacht een paar dagen, probeer te ontspannen.. en waag dan een testje. Laat het ons weten!
Mijn gevoel gaf aan dat het deze maand niet raak zou zijn,mijn gevoel had het gelukkig FOUT.Vandaag getest en jawel 2 dikke strepen. Wij zijn natuurlijk dolblij ons dochtertje van 4 die snapt er nog niks van ze heeft het er ook helemaal niet over maar dat komt nog wel.Wat ik nu dus wel heel erg moelijk vind om het mijn vriendin te vertellen die is al 3 jaar bezig en volop in de mm bezig en dan kom ik weer aan in twee maanden raak,dit vind ik dus heel moeilijk en wacht ook nog ff en wil dan wel naar haar toe gaan. Ik wil tegen iedereen zeggen houd de moed erin en hoop jullie snel op het andere forum tegen te komen,ik zal ook nog wel hier komen neuzen. Groetjes jeslin
Jeslin, gefeliciteerd! Maar uh, waarom zou je je vriendin extra kwellen door te zeggen dat het in 2 maanden raak is?